  • Data: 2006-03-28 22:17:59
    Temat: cd: czy ma szanse sie wywinac? Prosze o pomoc
    Od: jan3k<j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    podziekowania wielkie za powazne potraktowanie i konkretna pomoc.
    co do charakteru pracy to sprawa jest szalenie prosta: punkt czynny 12h na dobe
    7 dni w tygodniu. dwoch pracownikow (ja i zmiennik). robimy po polowie a
    weekendy co drugi po 12h :/ pracodawca nie ma jak wykazac ze kto inny poza nami
    tam pracuje. punkt jak sie domyslacie jest w markecie wiec latwo wykazac ze jest
    czynny w tych godzinach. dzis od rana obdzwonilem szanowne instytucje ZUS, US i
    PIP. w zusie powiedzieli ze pracodawca bez problemu uzupelni brakujace skladki
    (korekta), czyli tu argumentu nie mam. w PIP powiedzieli wlasnie ze dobrym
    rozwiazaniem jest zazadac kontroli wspierajac sie ewidencja czasu pracy (takowa
    prowadze na wlasna reke). poradzili ze moge sie ubiegac o wyplacenie tego czego
    nie ma na listach plac (czyli wszystkiego hehe). Natomiast w US pani pamietajaca
    pewnie czasy gierka, oznajmila ze nie wyjasni mi nic bo jedyna forma zapytan
    jest pisemna i to z opisem kogo to dotyczy konkretnie.
    Po ostatnich rozmowach z szefem jestem pewien ze nie ma szans na moje pozostanie
    w firmie i raczej pokojowe rozstanie tez nie wchodzi w gre... bede walczyl bo
    nie chce zasilic grona tych ktorzy przyzwalaja na taki proceder i umacniaja
    wladze patologicznych pracodawcow. pozdrawiam!

    -> http://usenet.pomocprawna.info