eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › call centre jak audiotele ? !
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2010-01-05 22:07:17
    Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-05 21:50, Jacek_P wrote:
    > "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisal:
    > [ ciach ]
    >
    > Z przytoczonego opisu wynika, ze delikwent nie rzuca
    > sie o fakt platnosci polaczenia, ale o to, ze taryfikowany
    > jest juz za polaczenie z centrala call-centre i wysluchiwanie
    > muzyczki, a nie za realna usluge konsultanta.
    >
    > Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku
    > moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana,
    > bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa...

    Odpowiedź brzmi: dzwoniący na party line nie płaci za żadną usługę,
    tylko za czas połączenia.


  • 12. Data: 2010-01-05 22:22:34
    Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hi0d6n$tcv$1@news.onet.pl...
    > On 2010-01-05 21:50, Jacek_P wrote:
    >> "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisal:
    >> [ ciach ]
    >>
    >> Z przytoczonego opisu wynika, ze delikwent nie rzuca
    >> sie o fakt platnosci polaczenia, ale o to, ze taryfikowany
    >> jest juz za polaczenie z centrala call-centre i wysluchiwanie
    >> muzyczki, a nie za realna usluge konsultanta.
    >>
    >> Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku
    >> moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana,
    >> bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa...
    >
    > Odpowiedź brzmi: dzwoniący na party line nie płaci za żadną usługę, tylko
    > za czas połączenia.
    >

    OK, ale to jest problem, np. gdy dotyczy operatora telekom.,
    który podaje numer telefonu, przeznaczony do zgłaszania awarii.

    I teraz wyobraź sobie, że dzwonisz pod ten numer (płatny za każdą
    rozpoczątą minutę), przez 15 minut słuchasz melodyjki, po czym
    połączenie zostaje rozłączone. Więc dzwonisz drugi, trzeci,... 10-ty
    raz, o różnych porach - i zawsze jest to samo.

    Przykład nie jest wydumany, tylko wzięty z autopsji, tzn. moich prób
    kontaktu z operatorem Multimo. Kosztowało mnie to kilkadziesiąt
    złotych, a nie udało mi się zamienić z nimi ani jednego słowa.


  • 13. Data: 2010-01-06 08:31:34
    Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 20:50:57 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku
    > moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana,
    > bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa...

    Tak jest taryfikowane - dla Twojego operatora połączenie już
    jest nawiązane i centrala oznacza je jako udane - więc usługa jest
    zrealizowana (pamiętaj że płacisz swojemu operatorowi). To że trafiasz na
    automat a nie na ludzia to kwestia firmy na końcu - może dało by się ją
    zaskarżyć - robienie infolinii z 70* brzydko pachnie...

    W bardziej zaawansowanych usługach jest możliwość różnych wycen
    dla czekania w kolejce i połączenia z konsultantem - ale w PL
    chyba nikt się w to nie bawi.

    Pozdrawiam,
    Henry

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1