-
11. Data: 2010-01-05 22:07:17
Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
On 2010-01-05 21:50, Jacek_P wrote:
> "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisal:
> [ ciach ]
>
> Z przytoczonego opisu wynika, ze delikwent nie rzuca
> sie o fakt platnosci polaczenia, ale o to, ze taryfikowany
> jest juz za polaczenie z centrala call-centre i wysluchiwanie
> muzyczki, a nie za realna usluge konsultanta.
>
> Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku
> moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana,
> bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa...
Odpowiedź brzmi: dzwoniący na party line nie płaci za żadną usługę,
tylko za czas połączenia.
-
12. Data: 2010-01-05 22:22:34
Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
w wiadomości news:hi0d6n$tcv$1@news.onet.pl...
> On 2010-01-05 21:50, Jacek_P wrote:
>> "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisal:
>> [ ciach ]
>>
>> Z przytoczonego opisu wynika, ze delikwent nie rzuca
>> sie o fakt platnosci polaczenia, ale o to, ze taryfikowany
>> jest juz za polaczenie z centrala call-centre i wysluchiwanie
>> muzyczki, a nie za realna usluge konsultanta.
>>
>> Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku
>> moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana,
>> bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa...
>
> Odpowiedź brzmi: dzwoniący na party line nie płaci za żadną usługę, tylko
> za czas połączenia.
>
OK, ale to jest problem, np. gdy dotyczy operatora telekom.,
który podaje numer telefonu, przeznaczony do zgłaszania awarii.
I teraz wyobraź sobie, że dzwonisz pod ten numer (płatny za każdą
rozpoczątą minutę), przez 15 minut słuchasz melodyjki, po czym
połączenie zostaje rozłączone. Więc dzwonisz drugi, trzeci,... 10-ty
raz, o różnych porach - i zawsze jest to samo.
Przykład nie jest wydumany, tylko wzięty z autopsji, tzn. moich prób
kontaktu z operatorem Multimo. Kosztowało mnie to kilkadziesiąt
złotych, a nie udało mi się zamienić z nimi ani jednego słowa.
-
13. Data: 2010-01-06 08:31:34
Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
Dnia Tue, 5 Jan 2010 20:50:57 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):
> Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku
> moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana,
> bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa...
Tak jest taryfikowane - dla Twojego operatora połączenie już
jest nawiązane i centrala oznacza je jako udane - więc usługa jest
zrealizowana (pamiętaj że płacisz swojemu operatorowi). To że trafiasz na
automat a nie na ludzia to kwestia firmy na końcu - może dało by się ją
zaskarżyć - robienie infolinii z 70* brzydko pachnie...
W bardziej zaawansowanych usługach jest możliwość różnych wycen
dla czekania w kolejce i połączenia z konsultantem - ale w PL
chyba nikt się w to nie bawi.
Pozdrawiam,
Henry