  • 1. Data: 2008-03-20 18:25:45
    Temat: bylo, ale nie moge odszukac
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Na pewno temat byl i to niedawno bo pamietam... do rzeczy
    ntv wylaczyla mi pakiet cinemax od jakiegos czasu, a ze tego nie ogladam
    to sie nie interesowalem, wczoraj dzwonilem do nich w zupelnie innej
    sprawie i napomknalem o tym drobnym zdarzeniu.
    Pani uroczyscie oznajmila, ze owszem, cinemax stal sie odrebnie platny,
    wyslali odpowiednia informacje wraz z informacja, ze moge z powodu
    zmiany regulaminu wypowiedziec umowe.
    No dobra. Przesluchalem zone na okolicznosc, pogrzebalem w pamieci:
    dalibog zadnego takiego kwitka nie kojarze! Ja nie mowie, ze nie
    przyszedl, tylko, ze nie kojarze, a na korespondencje z dostawcami
    wszelkiej masci dobr niezbednych reaguje czujnie starajac sie nie
    przeoczyc zadnej informacji typu "wlasnie chcemy pana wydupczyc".

    Pytanie: czy korespondencja, dosc istotna zostala skutecznie doreczona
    za pomoca listu tzw. zwyklego? Bo za chwile sie okaze ze "wyslali do
    mnie info, ze im wisze pol banki ale moge "zrezygnowac" wypowiadajac
    "wiszenie" i przyslac mi kartke "Wesolego jajka" przed sadem obstajac iz
    to wlasnie byla ta umowa, ktorej nie wypowiedzialem.

    Szczerze mowiac poczulem sie troche jak zajac we wnykach.

    PS. Nie prowadze z nimi wojny, tak tylko melancholijnie rozmyslam.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 2. Data: 2008-03-20 18:34:29
    Temat: Re: bylo, ale nie moge odszukac
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 20 Mar, 19:25, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:
    > Szczerze mowiac poczulem sie troche jak zajac we wnykach.
    >
    > PS. Nie prowadze z nimi wojny, tak tylko melancholijnie rozmyslam.

> [...]

    poszukac na googlu i UOKiK pod katem "UPC" i tesktu ze zaplacenie
    rachunku jest rownoznaczne z akceptacja nowego regulaminu.