    From: "zpos " <e...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: budowlane?
    Date: Wed, 26 Jul 2006 13:01:13 +0000 (UTC)

    sorry za crossposta, ale potrzebuję pomocy, a nie wiem, gdzie ten topic
    powinienem zamieścić?

    jest sprawa:
    mieszkam w domu 'jednorodzinnym' 1 pietro. na dole mieszka 1na rodzina
    (bliska, ale się zyje jak pies z kotem czasami niestety), a ja na górze.
    no i na dole zakładają sobie w łazience piecyk gazowy do podgrzewania wody.
    wylot gazów chcą puścić w kanał wentylacyjny - grawitacyjny (nieużywany od
    pokoju, kratki zamurowane), który jest zaraz obok używanego łazienkowego.
    tyle że chca puścić to bez tej specjalnej rury tylko od razu w kanał. obawiam
    się, że może to źle wpłynąć na ten kanal i go wyżreć a spaliny moge się potem
    dostawać do kanału który jest obok. (tzn taką opinię o3małem od architekta)

    teraz proszę powiedzcie mi co ja moge zrobić jeżeli moja słowna persfazja nic
    nie da? a obawiam się, że może nie dać, gdyż wg nich 'komin jest z cegły i
    tak można, a ta specjalna rura kosztuja aż 500zł!' ;]

    a ja obawiam się, że te opary wyżrą kanał, następnie moja ściana zmieni
    kolor, a później będzie remont komina :(

    policja? nadzór budowlany? sprawa ma miejsce na wsi, boje się, że 'fachura'
    podpisze odbiór bez szemrania