  • 1. Data: 2007-05-15 11:47:52
    Temat: buahahahaa
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Mularczyk podaje Zolla do sadu za stwiedrzenie oczywistego faktu.

    Ktos sie zblazni, Mularczyk czy Zoll ?

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie

  • 2. Data: 2007-05-15 13:14:05
    Temat: Re: buahahahaa
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    [cut all}

    skróć sygnaturkę do 4 wierszy

  • 3. Data: 2007-05-15 13:21:36
    Od: MZ <m...@...usun.koncowke.pl>

    Michał pisze:
    > [cut all}
    >
    > skróć sygnaturkę do 4 wierszy

    u mnie widać 3

    --
    MZ

  • 4. Data: 2007-05-15 13:24:00
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Michał napisał(a):
    > [cut all}
    >
    > skróć sygnaturkę do 4 wierszy

    nie :-)
    conajwyzej Ty mozesz 4 wiersze czytac :)

  • 5. Data: 2007-05-15 13:28:13
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 15 May 2007 15:24:00 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

    > nie
    > conajwyzej Ty mozesz 4 wiersze czytac

    Temat i odpowiedź godna... sam sobie dopisz jak takie zachowanie określa
    się na grupach.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 6. Data: 2007-05-15 13:49:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Temat i odpowiedź godna... sam sobie dopisz jak takie zachowanie określa
    > się na grupach.

    trollowaniem, a jestem trollem wiec wszystko jest ok :-)

  • 7. Data: 2007-05-15 13:51:23
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 15 May 2007 15:49:02 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

    > trollowaniem, a jestem trollem wiec wszystko jest ok

    No chyba że tak.

  • 8. Data: 2007-05-15 13:52:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    [ciach ...]

    Dla mnie żałosne jest że adwokat wynajmuje innego adwokata by prowadził
    mu tę sprawę ... zwłaszcza na tym etapie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 9. Data: 2007-05-15 14:53:06
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):
    > Sowiecki Agent pisze:
    >
    > [ciach ...]
    >
    > Dla mnie żałosne jest że adwokat wynajmuje innego adwokata by prowadził
    > mu tę sprawę ... zwłaszcza na tym etapie.

    nie mniej niz porownywanie wypowiedzi Zolla na temat faktu popleniea
    przeste[stwa do spektaklu jaki zroganizowal
    Ziobro w zwiazku z jak to Mularczyk teraz stwierdzil oskarzeniem Lekarza
    o nieumyslnie spowodowanie smierci (?????? o ile ja sobie przypominam
    zostal oskarzony o zabojstwo w zamiarze ewentualnym)

    A jak myslisz ma w ogole jakiekoliwek szanse (M.) ?

    P.

  • 10. Data: 2007-05-15 15:12:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > A jak myslisz ma w ogole jakiekoliwek szanse (M.) ?

    Myślę, że sobie tylko pogada w TV i na tym sie skończy ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com