  • 1. Data: 2007-05-15 13:17:02
    Temat: art 75 par 2 kk a ugoda z wierzycielem-poszkodowanym
    Od: "adrex" <...@...pl>

    witam,
    Niecałe 3 lata temu zostałem skazany w sprawie z art.286 par 1 sąd skazał
    mnie na 1 rok w zawieszeniu na 3 lata oraz naprawę szkody w ciągu 2 lat.
    Niestety szkodę udało mi sie naprawić tylko cześciwo tzn w ok 30% na
    pozostałą czesć należnosci zawarłem z poszkodowanym umowe ugody , z której
    wywiązuję się terminowo.NIestety termin tej ugody mocno się minoł z terminem
    nakazanym w wyroku. W ostnich dniach dostałem wezwanie do sądu do
    przedłożenia dowodów wskazujących na naprawienie szkody z godnie z wyrokiem.
    Niestety tej szkody nie naprawiłem w całości i w związku z tym mam pytania
    czy istnieje możliwość , ze sąd odwiesi moją karę ?

    pozdr
    adrex

  • 2. Data: 2007-05-15 13:50:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    adrex pisze:

    > Niestety tej szkody nie naprawiłem w całości i w związku z tym mam pytania
    > czy istnieje możliwość , ze sąd odwiesi moją karę ?

    Jeśli zawarłeś ugodę z pokrzywdzonym i jej dotrzymujesz to sąd nie
    odwiesi ci kary.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com