  • 521. Data: 2022-01-24 19:13:07
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 12:32, Olin pisze:

    > Zaszczepienie wziąłem z tej samej strony, bo rzetelność nakazuje brać dane
    > z tego samego źródła, a nie dla każdego przypadku z innego, żeby wyszło, co
    > chcemy.

    O słuszna uwaga...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 522. Data: 2022-01-24 19:17:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 12:32, Olin pisze:

    > Możesz podać sam. Zakażenia, jak dla mnie, o niczym mówią, bo w Niemczech
    > każdy może zrobić je za darmo przed pójściem do siłowni, a u nas trzeba
    > mieć komplet objawów i skierowanie od lekarza.

    Gwoli ścisłości - wpisujesz się w system na stronie i ci przyznają.
    Tylko przy okazji zrzekasz się częsci praw człowieka;) Nic dziwnego że
    mało chętnych.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 523. Data: 2022-01-24 19:28:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 15:51, n...@o...pl pisze:

    > Ciekawe ile razy będę to wklejał zanim ktoś przeczyta.
    > Może 10 razy wystarczy.
    >
    > https://imgur.com/a/bjX87m1
    > https://imgur.com/a/bjX87m1
    > https://imgur.com/a/bjX87m1
    > https://imgur.com/a/bjX87m1
    > https://imgur.com/a/bjX87m1
    > https://imgur.com/a/bjX87m1
    > https://imgur.com/a/bjX87m1
    > https://imgur.com/a/bjX87m1
    > https://imgur.com/a/bjX87m1

    A teraz podziel to na dwa - od litwy w dół i w górę. I widać, że w
    każdym z tych dwóch z osobna brak wyraźnej korelacji za to jedyną
    wyraźną jest podział na europę starą i demoludy (plus grecja).

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 524. Data: 2022-01-24 19:31:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 13:08, Olin pisze:

    > Było już o tych danych ileś tam razy:
    > https://dane.gov.pl/pl/dataset/2582,statystyki-zakaz
    en-i-zgonow-z-powodu-covid-19-z-uw
    > Możesz sam jeszcze sprawdzić dla grudnia, ilu zmarło zaszczepionych i
    > nieszczepionych. A szczepionych > 50%.

    Ja wiem, że ja sobie mogę sprawdzić (mogę też z twita niejakiego roberta
    sprawdzić). Ale dla mniej dociekliwych minister manipuluje, że
    zaszczepionych w workach jest 12% (wcześniej 5%) od początku szczepień,
    myśląc że nikt się nie połapie. i większość się nie łapię a są i tacy co
    będą tej manipulacji bronić robiąc kurwe z logiki.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 525. Data: 2022-01-24 19:33:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 13:05, Olin pisze:

    > Jeśli na wszytkie choroby mam chorować bezobjawowo, to ja na to jak na
    > lato.

    Tak średnio, jak za bezpodstawne podejrzenie bezobjawowej choroby
    pozbawią cie praw obywatela:P I o tym właśnie jest ten wątek:P

    No i jest różnieca między "nie zapakowali do czarnego worka" a
    "bezobjawowo" jednak:)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 526. Data: 2022-01-24 19:39:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 15:31, Olin pisze:

    > Renomowana medycyna chavistowska twierdzi, że rakiem można zarazić, choć
    > nie precyzuje jak:

    Była jakas mocno pojebana akcja gdzie koleś "zaraził się" nowotworem,
    ale szczegółów już nie pamiętam.

    A już wiem z tasiemcem...

    https://www.totylkoteoria.pl/nowotwory-zakazne/

    Nie znam strony - szurska?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 527. Data: 2022-01-24 19:47:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 15:39, Olin pisze:

    > A tu kurna piszą, o jakichś zachorowaniach:

    > Komu wierzyć?

    No przecież według nowych wytycznych pozytywny test to już przypadek -
    co najwyżej chorobę przechodzisz bezbjawowo;)

    A tak na poważnie - blokujesz namnażanie się wirusa na tak niskim
    poziomie, że nie dochodzi do zakażenia i rozwinięcia choroby.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 528. Data: 2022-01-24 19:55:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 15:25, Olin pisze:

    > Sorry Winnetou, ale gdyby policzyć współczynnik korelacji - czego nie chce
    > mi się robić, bo trzeba ręcznie wklepywać dane z wykresu - to raczej
    > wyjdzie bliski 1, a nie 0, więc to nie koincydencja.

    Przyznam, że nie wiem o czym piszesz.

    > Przyznaję, że gdyby wziąć PKB na SZ wyjdzie zapewne podobnie,

    I tylko o tym piszę. Ten wykres tak naprawdę pokazuje co innego -
    podziel sobie na dwie części od litwy w górę i w dół. Dla każdej połówki
    nie będzie już takiej ładnej idealnie liniowej zależności (zwłaszcza da
    dolnej) natomiast pięknie widać podział na starą i bogatą europę oraz
    demoludy i "biedną" grecję.

    > ale te same
    > bogate kraje przed szczepieniami jakoś sobie nie radziły, a po wakacjach
    > 2021 stał się cud.

    Ale ja nigdy nie przeczyłem, że szczepionki zmniejszaja ryzyko zgonu.
    Naprawdę.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 529. Data: 2022-01-24 20:19:46
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > Hmmm...
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Rak_szyjki_macicy

    Rakiem czy wirusem powodującym raka?

  • 530. Data: 2022-01-24 20:58:09
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Temu też nie przeczę.

    Czyli twierdzisz, że szczepionka nie działa, ale mniej zaszczepionych umiera.
    To pewnie z powodu rodzaju igły (skoro szczepionka nie działa).