  • 81. Data: 2010-08-07 00:06:08
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Fri, 06 Aug 2010 08:16:44 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    > /.../
    >
    > Za pensje to inwestor

    Jaki inwestor? Przypominam, że mowa była o autostradach.

    > a za spartolenie oni sami. Sierotki nic nie umieją
    > pożytecznego biedactwa.

    A dlaczego nie ten debil, co chce zatrudnić do danej pracy osoby bez
    kwalifikacji oraz innych predyspozycji?

  • 82. Data: 2010-08-07 07:22:06
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    wiadomości news:4c5ca2ca$1@news.home.net.pl...

    > Pytanie: na co wyda? Osoby prywatne mają mniej-więcej taki sam talent do
    > decyzji idiotycznych, kantowania, kombinowania i kupowania zagranicznych
    > gówien

    Np. samochodów, prawda?
    Bo przecież mamy w Polsce taaaaką gamę naszych, rodzimych marek ...

    K.

  • 83. Data: 2010-08-07 09:44:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof pisze:

    > w wiadomości news:4c5ca2ca$1@news.home.net.pl...

    > Np. samochodów, prawda?
    > Bo przecież mamy w Polsce taaaaką gamę naszych, rodzimych marek ...

    Nie ja zarżnąłem polską motoryzację, tylko prywatne korporacje
    współdziałające z kacykami.

  • 84. Data: 2010-08-07 16:08:14
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    wiadomości news:4c5d2b09$1@news.home.net.pl...

    > Nie ja zarżnąłem polską motoryzację, tylko prywatne korporacje
    > współdziałające z kacykami.

    Nieistotne.
    To i tak nie ludzi wina, że nie mogą kupić dobrego, polskiego towaru.

    K.

  • 85. Data: 2010-08-07 22:19:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof pisze:

    > Nieistotne.
    > To i tak nie ludzi wina, że nie mogą kupić dobrego, polskiego towaru.

    Jak nie? To konsument wybiera towar. Wybiera tańszy (chiński) albo
    "importowany", a potem już nie ma innego wyboru.

  • 86. Data: 2010-08-08 06:44:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jak nie? To konsument wybiera towar. Wybiera tańszy (chiński) albo
    > "importowany", a potem już nie ma innego wyboru.

    Ależ nie ma w tym nic złego, że gałęzie gospodarki niekonkurencyjne
    na światowym rynku zanikają w danym kraju. Nie każde państwo musi
    produkować wszystko. Naprawdę.

    --
    Liwiusz

  • 87. Data: 2010-08-08 13:06:09
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A dasz głowę, że zawsze będzie sprawca i zawsze da się go odnaleźć?

    w wielu przypadkach nie jednak w tych przypadkach co jest sprawca to on
    powinien ponosic te wszystkie koszty

    > W charakterze...?

    no wydajacego latarki, magazyniera czy kogokolwiek na ziemi. Nie musi cale
    zycie pracowac "pod"

    > LOL
    >
    > Może tak byś przestał pisać o czymś, o czym ewidentnie nie masz pojęcia?

    sugerujesz, ze policjantowi nie przysluguje renta i to dozywotnia za
    nadcisnienie ?

    > Oooch, żeby tak była możliwość uwięzienia ciebie na dwa tygodnie na
    > stanowisku dyżurnego w jakimś niedużym komisariacie.
    >
    > Patrząc na bzdurki, jakie wypisujesz - wątpię, żebyś to przeżył bez
    > ciężkiej traumy ;->

    eeee, mam kolezanke na podobnym stanowisku. Wiem jak ta praca wyglada. O
    rencie policyjnej tez mam lekkie pojecie. A na to wszystko sklada sie
    wlasnie podatnik

    Icek

  • 88. Data: 2010-08-08 16:11:22
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    wiadomości news:4c5ddc04$1@news.home.net.pl...

    > Jak nie? To konsument wybiera towar. Wybiera tańszy (chiński) albo
    > "importowany", a potem już nie ma innego wyboru.

    Zatem jeśli nie ma *innego* wyboru, to dlaczego mu się dziwisz?

    K.

  • 89. Data: 2010-08-09 07:35:32
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nieistotne.
    > To i tak nie ludzi wina, że nie mogą kupić dobrego, polskiego towaru.

    chinski jest duzo tanszy bo tam koszty pracownicze nie sa tak rozwiniete.
    Oplaca sie tam wyprodukowac a pozniej przeslac przez pol swiata a i tak jest
    taniej.

    Europa nie ma szans na konkurowanie z chinami jak koszty pracownicze beda
    tak wysokie

    Nie da sie dorownac chinczykom jednak jak cala produkcja pojdzie do chin to
    i tak w koncu bedziemy w mega dolku

    Icek

  • 90. Data: 2010-08-09 07:37:54
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ależ nie ma w tym nic złego, że gałęzie gospodarki niekonkurencyjne
    > na światowym rynku zanikają w danym kraju. Nie każde państwo musi
    > produkować wszystko. Naprawdę.

    ale niedlugo okaze sie, ze nie bedziemy produkowac nic.

    Niemal wszystko u chinczykow jest tansze. Nie da sie z nimi konkurowac
    jednak trzeba o tym pomyslec, ze jak cala produkcja wyjedzie do chin to u
    nas bedzie kupa

    Icek