    From: "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: baba zagradza wspónną droge...
    Date: Sun, 14 Oct 2007 21:05:46 +0200

    baba notorycznie zagradza droge, której jestem współwłaścicielem (ona ma
    połowe, ja 1/8, reszta właścicieli nie żyje).
    Droga wg mapy ma ok 4m szerokości (2mm w skali 1:2000) - w tej chwili
    zostało około 2m.

    Co można z tym fantem zrobić? Odstrzał odpada ze względu na wyznawany
    światopogląd religiny ...

    Problem w tym, że droga nie jest wyznaczona w terenie - zatem policja palcem
    nie ruszy bo na mapie sie nie zna nawet na tyle żeby określić szerokość
    drogi (z jednej strony jest skarpa, wiec raczej nie ma problemu "chodzącej
    drogi, zresztą droga przebiega przez jej działki z obu stron)

    Czy policja może "towarzyszyć" jeśli bede chciał usunąć kamienie
    (ok.0,5mx05mx0,5m) którymi ograniczyła droge? Czy też mi założą kajdanki jak
    rusze? Niestety baba jest ciągle w domu i nie moge tego zrobić podczas jej
    nieobecności, a jeśli zacznę przy niej skończy się na rękoczynach a wolałbym
    się z babą nie bić bo nie wypada....

    Jerry