    From: "Przemek" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: awaria komputera i warunki gwarancji
    Date: Thu, 19 Jul 2007 09:38:29 +0200

    Witam,
    Juz 3 raz w ciagu 6 miesiecy ulegl awarii moj komputer. Jest to sprzet
    markowy, duzego, znanego koncernu:) W warunkach gwarancji znalazlem taki
    zapis:

    Gwarant zobowiazuie sie do bezplatnego usuniecia ujawnionych w okresie
    gwarancyjnym wad
    materialu i wykonania tej uslugi zgodnie z zasadami zawartymi w niniejszej
    Karcie Gwarancyjnej
    poprzez naprawe Iub wymiane urzadzenia na urzadzenie wolne od wad , ale
    uzywane (regenerowane),
    ktorego stan fizyczny nie bedzie gorszy od stanu urzadzenia bedacego
    wlasnoscia konsumenta.
    O sposobie usuniecia wady decyduje Gwarant. W przypadku nie wyrazenia zgody
    przez konsumenta
    na realizacie uslugi gwarancyjnej w powyzszy sposob, Gwarant dokona na rzecz
    konsumenta zwrotu
    kwoty odpowiadajacej cenie zakupu urzadzenia za zwrotem tego urzadzenia.

    Interesuje mnie znaczenie ostatniego zdania. Jesli sie okaze ze do wymiany
    jest plyta glowna, a ja sie nie zgodze na taka naprawe to otrzymam zwrot
    kwoty jaka zaplacilem za komputer jesli oddam im ten komputer - czy dobrze
    rozumuje?

    Dziekuje i pozdrawiam,

    Przemek