  • Data: 2005-09-11 11:18:46
    Temat: awantura z Byłą
    Od: "Dan Brown" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.Oto moje perypetie koszmarne,prosze o rade z natury prawnej,bo inaczej
    juz chyba nic nie zdzialam:pojechalem do angli do mojej dziewczyny(tam
    pracuje),mieszkalismy razem,czesciowo pomogla mi z kasą,jednak gdy
    wyjezdzalem zerwalismy.Po przyjezdzie do domu planowalem oddac jej kase.Ona
    w ramach gwarancji gdy nie patrzylem zabrala mi aparat wart ok tysiąca
    zlotych.Miedzyczasie w ramach kobiecej zlosci podliczyla mnie
    poteznie(przewyzszając faktycznie dlug o ok 30 %-wiadomo,zeby mi dokopac..eh
    kobiety).Przyjechalem do domu,kase oddalem(ten prawdziwy dlug)-a ona sie
    zobligowala do wyslania aparatu.Sprawa tak sie skonczyla ze ma i aparat i
    kase.Co mozna zrobic?dlugo zbieram na ten aparat!:[ prosze o
    radeeeee!pozdrawiam.