  • 21. Data: 2012-12-08 15:16:23
    Temat: Re: art. 78 ust 4
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    news wrote:

    > A co w tej sytuacji przewidują?

    grzywne zgodnie z art 97 KW (mam nadzieje, ze sie nie rabnalem z numerkiem)

    do 3000 zl, z tym, ze mandat moze byc tylko do 500. zwykle miedyz 100 a 200.

    > Sąd to nie ksiądz i wiary nie musi dawać, lecz opierać się na dowodach,
    > prawdziwych bądź sfabrykowanych:) Więc żeby skazać to musi przedstawić
    > dowód że wskazany nie prowadził:)

    Nieprawda.
    Sąd opiera sie na tym na czym ma ochote szczegolnie w ocenie
    wiarygodnosci dowodow, a jak twierdziesz, ze nie ma racji to sie mozesz
    odwolac.

  • 22. Data: 2012-12-08 16:38:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości

    > Słyszałem, że podobno są jakieś sieci komputerowe od tego i nawet
    > policjant na motocyklu może to info dostać w kilka sekund... Ale może to
    > tylko taka ściema.
    > Gdyby na mnie padło, to wziąłbym z netu listę gości z jakiejś
    > międzynarodowej konferencji, czy targów, czy-co.

    Weź. Usiądź i pomyśl. Jakby to niby miało działać?

  • 23. Data: 2012-12-08 16:38:57
    Od: <news>

    Użytkownik "witek" napisał :

    > na podstwie art 97 KW. za niewskazanie.
    > uzna, ze dowody, ktore przedstawiles sa cienkie niespojne
    > i wyssane z palce. po odfiltrowaniu tego czego sad nie uznal,
    > zostal ci zbior pusty, czyli nikogo nie wskazales.

    Ale ja nie miałem przedstawić dowodów, tylko wskazać, wiec wskazałem, więc
    za co mnie skażą? Może podciągną za podniesienie ręki na funkcjonariusza
    publicznego oraz znieważenie najjaśniejszego sądu?

  • 24. Data: 2012-12-08 16:39:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    news wrote:

    > To że sąd może co chce to ja wiem:)
    > Tylko wytłumacz mi proszę za co mnie ten sąd skarze jeśli wskażę
    > obywatela z konga? Za wiarę, brak wiary, czym się wyłga w wyroku?

    to zalezy jak bardzo wiarygodne beda te twoje wskazania.
    jak sie bedziesz jąkał to sie dowiesz, ze sobie tego obywatela z konga
    wymysliles i oberwiesz tak jakby go w ogole nie bylo czyli za niewskazanie.

    jak ci sad uwierzy, to wysle na drzewo druga strone uznajac ze wskazales
    w miare precyzyjnie i niech sobie juz policja szuka tego konga na mapie.

  • 25. Data: 2012-12-08 16:40:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a co za problem sprawdzic gdzie wjechal do Schengen. Szczegolnie jak mial
    > paszport chinski?
    >
    > Jak mial paszport europejski, to tych za bardzo nie ewidencjonuja.

    Za jaki okres chcesz to sparwdzać? I to pod wykroczenia? Kto zagwarantuje,
    że nielegalnie nie nie wjechał, albo wprowadzający w sieć Schengen nie
    zrobił literówki? Nie problem sparwdzić kiedy wjechał, ale negatywny wynik
    nie gwarantuje tego, że nie wjechał tu w ogóle.

  • 26. Data: 2012-12-08 16:41:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

  • 27. Data: 2012-12-08 16:41:42
    Od: <news>

    Użytkownik "witek" napisał :
    > to zalezy jak bardzo wiarygodne beda te twoje wskazania.
    > jak sie bedziesz jąkał to sie dowiesz, ze sobie tego
    > obywatela z konga wymysliles i oberwiesz tak jakby go w ogole
    > nie bylo czyli za niewskazanie.

    To już jąkać się nie można?
    Czyli jednak mnie skażą za niewskazanie gdy wskazałem, teraz już
    zrozumiałem:)

  • 28. Data: 2012-12-08 16:46:51
    Od: <news>

    Użytkownik "nadir" napisał:
    > Akurat literówki nikt nie zrobi, bo już od dawna, nawet w Polsce
    > zanim weszliśmy do Szengen, wprowadza się dane z paszportu
    > przez sczytanie go podobnie jak kartę kredytową.

    Sczytywanie danych z paszportu nie gwarantuje bezbłędności!!!

  • 29. Data: 2012-12-08 16:49:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Za jaki okres chcesz to sparwdzać?

    wszystko jedno, a w czym problem? w zapytaniu SQL?

    > I to pod wykroczenia?

    A co za roznica pod co?

    wysylam zapytanie, czy kowalski byl w tym czasie czy nie.
    i dostaje odpowiedz, byl, nie byl lub nie wiadomo

    > Kto
    > zagwarantuje, że nielegalnie nie nie wjechał,

    problem tego kto pozyczal samochod.

    albo wprowadzający w sieć
    > Schengen nie zrobił literówki?

    jak wyzej.

    > Nie problem sparwdzić kiedy wjechał, ale
    > negatywny wynik nie gwarantuje tego, że nie wjechał tu w ogóle.

    zgadza sie. ale co to zmienia?

  • 30. Data: 2012-12-08 16:54:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wszystko jedno, a w czym problem? w zapytaniu SQL?

    > A co za roznica pod co?
    > wysylam zapytanie, czy kowalski byl w tym czasie czy nie.
    > i dostaje odpowiedz, byl, nie byl lub nie wiadomo

    Do Świętego Mikołaja to zapytanie wysyłasz? Jakaś wróżka - biegły sadowy?
    No bez kabaretów. A jak CHińczyk wjechał 20 lat temu?

    > problem tego kto pozyczal samochod.
    Tylko Ci się tak wydaje. Jesli chcemu mu dowieść winę, to problem organu
    procesowgo.

    > albo wprowadzający w sieć
    > jak wyzej.
    Faktycznie - jak wyżej :-)

    > zgadza sie. ale co to zmienia?

    Że nie mozna wykluczyć, iż Chińczyk od naszego kierowcy pojazd pożyczył.