  • 11. Data: 2012-12-08 10:17:03
    Temat: Re: art. 78 ust 4
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k9uv2r$6ev$1@node1.news.atman.pl...

    > Złe rozwiązanie, bo bardzo łatwo sprawdzić, że ten gość nie był na
    > terenie Polski w tym terminie. Inna sprawa, że komu by się chciało to
    > sprawdzać.
    A podpowiedz, jak to łątwo sparwdzić? Facet mógł wjechać do dowolnego kraju
    Schengen i wjechać przez granicę wewnętrzną.

  • 12. Data: 2012-12-08 10:34:43
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-12-08 10:17, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > A podpowiedz, jak to łątwo sparwdzić? Facet mógł wjechać do dowolnego
    > kraju Schengen i wjechać przez granicę wewnętrzną.

    Słyszałem, że podobno są jakieś sieci komputerowe od tego i nawet
    policjant na motocyklu może to info dostać w kilka sekund... Ale może to
    tylko taka ściema.
    Gdyby na mnie padło, to wziąłbym z netu listę gości z jakiejś
    międzynarodowej konferencji, czy targów, czy-co.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 13. Data: 2012-12-08 10:35:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > A podpowiedz, jak to łątwo sparwdzić? Facet mógł wjechać do dowolnego
    > kraju Schengen i wjechać przez granicę wewnętrzną.

    a co za problem sprawdzic gdzie wjechal do Schengen. Szczegolnie jak
    mial paszport chinski?

    Jak mial paszport europejski, to tych za bardzo nie ewidencjonuja.

    fakt ze nie straz miejska

  • 14. Data: 2012-12-08 11:15:13
    Od: <news>

    Użytkownik "witek" napisał:
    > Nie przewiduja takiej mozliwosci.

    A jak kwachu zasłąniał się niepamięcią w zeznaniach to jakoś przewidywali:)

    > i myslisz, ze oni tacy durni.

    Ja nie myślę, ja to wiem, ale akurat to nie kwestia durności. Wskazujesz
    obywatela konga i niech ci teraz udowodnią że on nie prowadził tego auta, a
    ty spełniłeś swój obowiązek, wskazałeś, teraz niech go karają mandatem:)

  • 15. Data: 2012-12-08 11:18:40
    Od: <news>

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" napisał:
    > Złe rozwiązanie, bo bardzo łatwo sprawdzić, że ten gość
    > nie był na terenie Polski w tym terminie. Inna sprawa,
    > że komu by się chciało to sprawdzać.

    Można jedynie sprawdzić ze w tym czasie nie był legalnie na terenie Polski,
    prawda?
    Zresztą żadne problem znaleźć takiego co był, w ostateczności można nawet
    wskazać swojego znienawidzonego szefa z poprzedniej pracy:)

  • 16. Data: 2012-12-08 11:39:06
    Od: <news>

    Użytkownik "witek" napisał:
    > w posiadaniu informacji komu dales twoj wlasny
    > samochod nie przewiduja.

    A co w tej sytuacji przewidują?

    > to się nazywa sąd nie dał wiary twoim zeznanim i w zwiazku
    > z tym skazuje cie z par 97KW w zwiazku z art 78.4 pord.

    Sąd to nie ksiądz i wiary nie musi dawać, lecz opierać się na dowodach,
    prawdziwych bądź sfabrykowanych:) Więc żeby skazać to musi przedstawić dowód
    że wskazany nie prowadził:)

  • 17. Data: 2012-12-08 13:28:31
    Od: <news>

    Użytkownik "witek" napisał:
    > Sąd opiera sie na tym na czym ma ochote szczegolnie
    > w ocenie wiarygodnosci dowodow, a jak twierdziesz,
    > ze nie ma racji to sie mozesz odwolac.

    To że sąd może co chce to ja wiem:)
    Tylko wytłumacz mi proszę za co mnie ten sąd skarze jeśli wskażę obywatela z
    konga? Za wiarę, brak wiary, czym się wyłga w wyroku?

  • 18. Data: 2012-12-08 13:29:39
    Od: <news>

    Użytkownik "SQLwiel" napisał:
    > Słyszałeś może takie hasło "niezawisłość sądów"?
    > Sąd musi przedstawić dowód? Daj spokój...

    Więc na jakiej podstawie mnie skarze?

  • 19. Data: 2012-12-08 14:15:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    news wrote:

> [...]

    to się nazywa sąd nie dał wiary twoim zeznanim i w zwiazku z tym skazuje
    cie z par 97KW w zwiazku z art 78.4 pord.

    nie mamy panskiego plaszcza i jak chcesz to sie mozesz odwolac.

  • 20. Data: 2012-12-08 14:40:22
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>