  • 21. Data: 2005-11-24 21:23:01
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości
    news:dm4qn0$5lb$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie. Nikt w domu przeszukiwanego nie bedzie rozbierał kompa.
    > Zabierają cały a klient może się skarżyć w prokuraturze. Bezskutecznie;)))

    odkrecenie 4 srubek dla lesia jest zbyt somplikowane

  • 22. Data: 2005-11-24 21:24:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A i czemu twierdzisz że powinni zabrać tylko nośniki ?
    art 183 ustep 1 KpK

    To jest właśnie
    > nieprawda. Sa uprawnieni do zabrania całego komputera.

    jezeli jest to uzasadnione

    P.

  • 23. Data: 2005-11-24 21:59:57
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > odkrecenie 4 srubek dla lesia jest zbyt somplikowane

    A dla debilka przemusia zbyt trudne do zrozumienia. Dlatego szkoda słów i
    policja zabiera całą jednostke centralna mając przemusia w d....

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 24. Data: 2005-11-24 22:07:52
    Od: "Justyna N" <c...@w...pl>

    Ciekawe czy tak bedziesz ich chwalil jak Tobie skonfiskuja komputer mimoto
    zemasz wszystko legalne.

    j...@p...pl

  • 25. Data: 2005-11-24 22:11:11
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dm5asl$ft9$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > bezprawnie,(art 183 ustep 1 KpK)

    Prawo czesciowej odmowy zeznan to nie ta samo co rozbieranie kompa na
    czesci. :)

  • 26. Data: 2005-11-24 22:28:11
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Justyna N" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe czy tak bedziesz ich chwalil jak Tobie skonfiskuja komputer mimoto
    > zemasz wszystko legalne.

    Ty nielegalnie jesteś głupcem nie umiejacym prawidłowo odpowiadającym na
    posty;))

  • 27. Data: 2005-11-24 22:30:38
    Od: "Justyna N" <c...@w...pl>

    Smiej sie, smiej pewnie jestes jednym z nich,psie.
    j...@p...pl

  • 28. Data: 2005-11-24 22:33:36
    Od: "Justyna N" <c...@w...pl>

    K..... kupuj orginalne wszystko, wszystko legalne, a takie k...... przyjda i
    zabieraja bo jakis k.........cie nie lubi i napisal donos. Poj....... kraj.
    Szkodaze nie mam pieniedzy zeby stac uciec bo nie chce mi sie tu zyc.
    j...@p...pl

  • 29. Data: 2005-11-24 22:34:10
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Justyna N" <c...@w...pl> napisał w wiadomości news:4386379d$0

    > Smiej sie, smiej pewnie jestes jednym z nich,psie.

    Jestem na pewno jednym z wielu przewyższających cię intelektem, wiedzących o tym
    że odpowiada się pod, a nie nad postem;))
    To naprawdę nie jest trudne. A ile satysfakcji;))

  • 30. Data: 2005-11-24 22:37:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kszych" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    Sprawa już była tyle razy wałkowana na tym forum, że aż mi się nie
    chce wierzyć, że nie można znaleźć odpowiedzi na Twoje pytania. Skoro
    miałeś nielegalne oprogramowanie to zostaje Ci udać się niestety do
    adwokata. Trudno, by Ci grupa radziła jak się bronić. Na osłodę
    napiszę, ze o ile nie handlowałeś tym oprogramowaniem i sam komputer
    nie służył do prowadzenia działalności gospodarczej, to istnieje
    realna szansa wyjścia ze sprawy w sposób stosunkowo łagodny. Może się
    nawet okazać, że w ogóle firma nie złoży wniosku o ściganie przeciwko
    tobie. no ale tu jest potrzebny w miarę dobry adwokat.