  • 1. Data: 2003-05-16 16:05:41
    Temat: aplikacje referendarza sadowego - pytanie
    Od: "Slawomir_B" <s...@g...pl>

    Witam,

    Czy moze mi ktos powiedziec (kiedy, jak, gdzie ?) sa egzaminy na aplikacje
    referendarza sądowego w Łodzi i Warszawie ?
    Bede tez wdzieczny za linki do stron z informacjami na ten temat,
    przykladowymi pytaniami z egzaminow itp.
    Moze ktos moze podeslac jakies testy ?
    Pytam w imieniu przyjaciolki, ktora nie ma mozliwosci sprawdzenia tego
    osobiscie i mam nadzieje, ze nie przekrecilem jej pytania i nie napisalem
    glupot :)

    --
    pozdrawiam
    Slawek