  • 1. Data: 2003-05-16 14:01:03
    Temat: Renoma pkp
    Od: <s...@o...pl>

    zapadł dzisiaj na mnie wyrok za podobno przejazd bez biletu. Na wniosku
    niezgadza się wiele danych imiona rodziców, województwo. Dane mojego prawa
    jazdy się zgadzają. Wyrok zapadł po przeszło roku od tego "przjazdu".
    wniosek do sądu wpłynął po przeszło pół roku. Czy warto składać apelacje.
    Czy z nimi można wygrać. Czy sedzia na apelacji jest ten sam co na sprawie z
    wyrokiem "(nienormalny). Prosze pomóżcie.
    Będe wdzięczny. Jako nauczyciel matematyki i fizyki ( w liceum) służę radą
    dla was i waszych dzieci.
    s...@t...pl