  • 1. Data: 2003-07-29 11:23:02
    Temat: Przedawnienie (zapłata za usługę)
    Od: "e-gen" <k...@i...pl>

    Witam!
    1 października 2001 wierzytelność wobec zakładu blacharskiego (wykonawcy
    naprawy {klepanie,malowanie, wymiana lampy itp.) prywatnego samochodu) stała
    się wymagalna. Pytanie kiedy ta wierzytelność się przedawnia?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-29 15:14:44
    Temat: Re: Przedawnienie (zapłata za usługę)
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    e-gen wrote:

> [...]
    > naprawy {klepanie,malowanie, wymiana lampy itp.) prywatnego samochodu) stała
    > się wymagalna. Pytanie kiedy ta wierzytelność się przedawnia?

    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 3. Data: 2003-07-29 16:24:37
    Od: "e-gen" <k...@i...pl>

    a nie po 10 latach? w końcu to nie byla czynność prawna pomiędzy dwoma
    podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą ale pomiędzy zakładem
    blacharskim i osobą fizyczną

  • 4. Data: 2003-07-30 11:28:43
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    e-gen wrote:

    > a nie po 10 latach? w końcu to nie byla czynność prawna pomiędzy dwoma
    > podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą ale pomiędzy zakładem
    > blacharskim i osobą fizyczną

    Poczekaj:
    1. Czy to os.fiz. była zakładowi winna pieniądze.
    2. czy zakład osobie fizycznej ?
    Wg mnie w 1-ym przypadku 3 lata, w drugim 10, ale fachowcem nie jestem
    KJ