  • 1. Data: 2004-09-22 07:13:25
    Temat: apelacja-wskazanie wartości przedmiotu zaskarżenia
    Od: "Jan" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam!

    Otrzymałem z sądu wezwanie do usunięcia braków formalnych apelacji poprzez
    wskazanie wartości przedmiotu zaskarżenia.

    Sprawa dotyczy wniesionego przeze mnie do Sądu Pracy pozwu o przywrócenie do
    pracy.

    Wydaje mi się, że ewentualnego odszkodowania za niesłuszne zwolnienie mogę
    dochodzić dopiero po korzystnym dla mnie wyroku.

    Stąd moje pytanie do Was. W jaki sposób zareagować na wezwanie sądu. Czy
    jeśli mój pozew dotyczył przywrócenia do pracy to w postępowaniu apelacyjnym
    mam również wskazywać "wartość przedmiotu zaskarżenia" ?

    pzdw

    Jan

  • 2. Data: 2004-09-22 07:48:40
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Jan napisał(a) w wiadomości news:cir8ml$o96$1@inews.gazeta.pl:
> [...]
    > jeśli mój pozew dotyczył przywrócenia do pracy to w postępowaniu apelacyjnym
    > mam również wskazywać "wartość przedmiotu zaskarżenia" ?

    Przeczytaj art. 23 [1] kpc - zazwyczaj wynagrodzenie za okres 12 miesięcy.
    Nie wskażesz, sąd odrzuci Twoją apelację.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-09-22 08:21:50
    Od: "Jan" <j...@N...gazeta.pl>

    Wobec tego czego w tej sytuacji powinienem się domagać za niesłuszne
    zwolnienie z pracy?

    (odszkodowania za utracone zarobki, odszkodowania za niezapłacone składki
    emerytalne ... ???)

    pzdw

    Jan