  • Data: 2010-12-15 19:45:43
    Temat: anulowanie niezapłaconej rezerwacji w Austrii
    Od: Tolek <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    2 tygodnie temu zarezerwowałem nocleg w apartamencie w Austrii.
    Prosiłem o podanie nr konta żeby wpłacić zaliczkę - właściciel
    poinformował że zaliczka nie jest potrzebna. prosi o ew. info jeżeli się
    rozmyślę i nie przyjadę.
    niestety rozmyśliłem się 2 dni przed wyjazdem.
    w odp otrzymałem maila z nakazem zapłaty 200 Euro.

    proszę o informację od osób orientujących się w temacie -
    jakie mogę ponieść konsekwencje jeżeli nie zapłacę (oprócz zszargania
    mojego dobrego imienia)?
    <oprócz mojego maila , imienia i nazwiska nie mają żadnych moich danych>

    dziękuję.