  • Data: 2008-01-01 19:26:30
    Temat: antyreklama dla oszusta
    Od: Daniel <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zostalem oszukany przez firme budowlana na kwote ok 5000. Oczywiscie
    umowe, platne zaliczki, itp. mam spisane swietnie i jakakolwiek
    konfrontacja skonczylaby sie na moja korzysc, jednak wiem, ze zadna
    egzekucja komornicza nie zakonczylaby sie pomyslnie.
    Czy mam prawo wykonac strone www - mocno upubliczniona, wysoko
    spozycjonowana, itp., opisujaca cale oszustwo i oczywiscie ujawniajaca
    wszystkie dane firmy - imie, nazwisko, nazwa firmy, nip. Skany umowy i
    dowody wplaty beda tez zamieszczone.
    Czy zabieg polegajacy na zamazaniu ostatniej cyfry NIP, adresu firmy,
    itp. jest wystarczajacy do umieszczenia takiej informacji?

    pozdrawiam

    Daniel