  • Data: 2008-01-02 10:37:30
    Temat: Re: antyreklama dla oszusta
    Od: "Monika Kowalik" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel <d...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Zostalem oszukany przez firme budowlana na kwote ok 5000. Oczywiscie
    > umowe, platne zaliczki, itp. mam spisane swietnie i jakakolwiek
    > konfrontacja skonczylaby sie na moja korzysc, jednak wiem, ze zadna
    > egzekucja komornicza nie zakonczylaby sie pomyslnie.

    Ja chciałam zrobić podobną sprawę - chciałam ustrzec innych przed nieuczciwą
    firmą. Firma mimo wiedzy policji i prokuratury działała przez dwa lata od
    pierwszych problemów finansowych. Ja na policję zgłosiłam się w grudniu (umowa
    o drzwi była 3 miesiące wcześniej). Na policji nas zniechęcano do zgłoszenia
    (nieoficjalnie oczywiście). Okazało się, ze to już kolejne złoszenie
    (poszkodowanych były 10). Sprawa o oszustwo. Minęło parę miesięcy. Działalność
    rozwiązana 4 miesiące po rozpoczęciu sprawy. Nic gościowi nie udowodniono, bo
    krótko mówiąc prowadzenie interesów mu nie wyszło, a ludzi spłaca (to że
    symbolicznie to inna kwestia, zaczął spłącać 3 miesiące po zgłoszeniu i jak
    sprawa trafiła do prokuratury).
    W tej sytuacji gdybym wywiesiała obrazki z jego zdjęciem, albo w jego
    miejscowości rodzinnej wywiesiła info, że to oszust, albo coś w tym stylu to
    on mógłby mnie pozwać ...
    Chore to nasze prawo...
    Najgorsze jest to, że policja nie może powstrzymać tekiego procederu, a gość
    zwija biznes i ucieka w najkorzystniejszym momencie...