  • Data: 2009-07-22 09:33:48
    Temat: antydatowane awizo
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarza mi się odbierać pisma sądowe na dzień przed powtórnym
    awizowaniem. Dajmy na to, pierwsza próba doręczenia w środę 1.lipca,
    więc druga próba doręczenia powinna być w czwartek 8 lipca. Ja idę
    sobie na pocztę wieczorem 7. lipca, odbieram pismo, a tam adnotacja
    "awizowano powtórnie dn. 8. lipca".

    Czy to jest poświadczenie nieprawdy co do okoliczności mającej
    znaczenie prawne, a więc przestępstwo określone w art. 271 KK?

    W końcu do tego awizowania może nie dojść z przyczyn losowych, a
    pismo wróci jako podwójnie awizowane..