  • Data: 2009-07-22 09:51:55
    Temat: Re: antydatowane awizo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Tak (dyskusyjne może byc co najwyżej czy zrobiła to osoba pełniąca
    > funkcję publiczną). Od razu na policję z czymś takim. A już na pewno
    > reklamację na poczcie.

    W praktyce odbywa się to tak:

    pani na poczcie wypisuje drugie awiza, nanosząc adnotację na list,
    listonosz dnia następnego awiza roznosi.

    Czy - zakładając, że informacja o niedostarczonym awizie byłaby
    skorygowana - jest podstawa do skazania kogoś? Wydaje mi się, że dzieje
    się tak na większości urzędów pocztowych, przecież listonosz nie nosi ze
    sobą listów, które powtórnie awizuje. Nanoszenie informacji po fakcie
    byłoby zupełnie niepraktyczne i czasochłonne.

    --
    Liwiusz