  • 1. Data: 2008-11-03 11:14:11
    Temat: angielska wersja kodeksu karnego
    Od: d...@o...pl

    Gdzie mogę znaleźć angielską wersję kodeksu karnego?
    Tylko nie piszcie proszę że w googlach bo spędziłem już przy tym 4
    godziny.

    Z góry dziękuje
    Duzy

  • 2. Data: 2008-11-03 11:23:07
    Temat: Re: angielska wersja kodeksu karnego
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 03 Nov 2008 03:14:11 -0800, dopiotrko napisał(a):

    > Gdzie mogę znaleźć angielską wersję kodeksu karnego? Tylko nie piszcie
    > proszę że w googlach bo spędziłem już przy tym 4 godziny.

    W sensie polski kk po angielsku? Czy angielski kodeks karny?
    Jeśli to drugie to zacznij od tego:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Criminal_law#England_an
    d_Wales

    a później pogrzeb sobie tu:
    http://www.opsi.gov.uk

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-11-03 16:27:10
    Od: d...@o...pl

    On 3 Lis, 12:23, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > W sensie polski kk po angielsku? Czy angielski kodeks karny?
    > Jeśli to drugie to zacznij od tego: ........

    Niestety to pierwsze: polski kk po angielsku.

  • 4. Data: 2008-11-04 09:03:24
    Od: d...@o...pl

    > Niestety to pierwsze: polski kk po angielsku.
    Nikt nie wie? :(

  • 5. Data: 2008-11-04 09:13:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 04 Nov 2008 01:03:24 -0800, dopiotrko napisał(a):

    > Nikt nie wie?

    Mniemam, że nikt tego nie zrobił, a nawet jeśli zrobił to nie
    upublicznił...