  • 1. Data: 2008-11-03 06:38:03
    Temat: No to mamy Prawo Antyterrorystyczne :-(
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Wzorem innych krajów, które ciężko nazwać demokratycznymi,
    będziemy mieli prawo ograniczające wolność obywateli:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,50316,wid,10531604,wiado
    mosc_prasa.html

    Nie oszukujmy się. W tamtych krajach Prawo Antyterrorystyczne w
    małym stopniu służy celowi, w którym, jakoby, je stworzono.
    Głównymi celami są zwykli obywatele. Zamordyzm, permanentna
    inwigilacja, ograniczanie podstawowych wolności. Ogólnie
    sprzeczne z Europejską Kartą Podstawowych Praw Człowieka.

    ... pora przeprowadzać się na Madagaskar.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 2. Data: 2008-11-03 08:42:43
    Temat: Re: No to mamy Prawo Antyterrorystyczne :-(
    Od: "gratis" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gem68s$sch$1@news.onet.pl...
    > Głównymi celami są zwykli obywatele. Zamordyzm, permanentna inwigilacja,
    > ograniczanie podstawowych wolności. Ogólnie sprzeczne z Europejską Kartą
    > Podstawowych Praw Człowieka.

    Odpowiem cytujac bylego premiera JarKacza:
    "Uczciwy obywatel nie ma sie czego obawiac" ;-)

  • 3. Data: 2008-11-03 09:20:22
    Od: Marian <m...@a...pl>

    gratis wrote:
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:gem68s$sch$1@news.onet.pl...
    >
    > Odpowiem cytujac bylego premiera JarKacza:
    > "Uczciwy obywatel nie ma sie czego obawiac" ;-)

    A jak bez tortur dowiedza sie, kto jest uczciwy? :)

  • 4. Data: 2008-11-03 11:30:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marian napisał(a) :

    > A jak bez tortur dowiedza sie, kto jest uczciwy? :)

    Jeżeli umrze nic nie wyśpiewawszy, to znaczy, że był uczciwy ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 5. Data: 2008-11-03 12:11:34
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > A jak bez tortur dowiedza sie, kto jest uczciwy? :)

    każom przysiąc na bozie?:O) (na allacha:O)

    p.s. podajcie link do atrykułu, bo nie widzę wcześniejszych wątków:O(

  • 6. Data: 2008-11-03 13:24:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    gargamel napisał(a) :
    > p.s. podajcie link do atrykułu, bo nie widzę wcześniejszych wątków:O(

    Proszę bardzo:

  • 7. Data: 2008-11-03 13:36:15
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Jeżeli umrze nic nie wyśpiewawszy, to znaczy, że był uczciwy ;-)

    to znaczy że za słabo go torturowali, przecież każdy jest winny, chociazby
    grzech pierworodny powinien wyznać:O)

  • 8. Data: 2008-11-03 19:45:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gem68s$sch$1@news.onet.pl...

    Jeszcze tego nowego prawa nie mamy. Znając szybkość działania naszych
    posłów, to jestem raczej przekonany, że niezbyt szybko będziemy je mieli.
    No i nie wiadomo, skąd autor tej notki wziął swoje rewelacje. Prawo do
    zatrzymania na 72 godziny bez wyroku, to mamy już od dawna. Ba, można nawet
    na kilka lat trafić do aresztu bez wyroku. Więc w tej kwestii nic się tu
    nie zmieni. Podstawowy problem, który dostrzegam, polega na
    zidentyfikowaniu danego zagrożenia jako terrorystycznego. A że faktycznie
    bajzel decyzyjny w takim wypadku może kiedyś się nam odbić czkawką, to
    chyba lepiej, ze będą pracować teraz, niż po ataku. Prawda jest taka, że
    atak na Polskie jest niestety jedynie kwestią czasu. Za bardzo się
    angażujemy w krajach, w których terroryzm jest modny, by wcześniej lub
    później to nie nastąpiło.