  • 11. Data: 2009-08-31 11:21:02
    Temat: Re: allegro/problem
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Korsarz" <2...@7...eu> napisał w wiadomości
    news:h7g39a$gjg$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam prawo kupiony w internecie towar zwrocic do 10 dni, ale jak zwrocic
    > cos

    Sprzedawca byl "firmą"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-08-31 11:38:55
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    > Sprzedawca byl "firmą"?

    Tak, to firma, maja nawet dwa fizyczne sklepy.

  • 13. Data: 2009-08-31 12:57:59
    Od: "K.M." <D...@O...PL>

    ONYX pisze:

> [...]
    > moim mieście. Po wylicytowaniu okazało się, że sprzedawca jest z miasta
    > oddalonego o ok. 50 km, no nic zarzyczyłem sobie dostawy. Telewizor
    > przyszedł i patrzę nie ma półki, nie ma pilota. Na aukcji nie było
    > wprawdzie napisane że jest pilot, ale nie było też że go nie ma, wydało
    > mi się to oczywiste. Bez pilota nie ma praktycznie możliwości obsługi
    > TV, zamiennik praktycznie nie do dostania.Napisałem do gościa i on
    > odpisał że zapomniał i że wyśle, a półka się stłukła i że naprawi i
    > wyśle. Od ponad tygodnia ani pilota, ani półki. Co robić ?

    odesłać tv i żądać zwrotu pieniędzy. Aukcja była na zestaw tv + półka a
    nie samo tv albo z półką sklejoną itp. :)

  • 14. Data: 2009-08-31 13:37:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Korsarz wrote:

    > Mam prawo kupiony w internecie towar zwrocic do 10 dni, ale jak zwrocic
    > cos co nawet nie dostalem?

    To nie jest prawo "do zwrotu" tylko prawo do odstąpienia od umowy.
    Więc nic nie zwracasz, a wysyłasz samo pismo. Wzorów w inernecie pełno.

  • 15. Data: 2009-08-31 16:06:34
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    choczsz napisal:
    > Bez przesady. Komentarz do transakcji allegro to tylko Twoja
    > subiektywna ocena przebiegu transakcji tudziez subiektywna ocena
    > samego kontrahenta w kontekscia transakcji. Kupujacy (czy sprzedajacy)
    > moze postapic w 100% zgodnie z prawem, a Ty masz prawo to ocenic,
    > niechby i negatywem, gdy bedzie niegrzeczny w rozmowie telefonicznej.
    > Nic w tym dyskusyjnego.

    Tak uwazasz. To przeczytaj sobie:
    http://manager.money.pl/hitech/artykuly/artykul/sad;
    nakazal;przeprosic;za;negatywny;komentarz;na;allegro
    ,244,0,413684.html

    Subiektywna ocena konczy sie w chwili upublicznienia
    w formie komentarza. Od tego momentu trzeba uwazac
    na slowa i potencjalna koniecznosc uzasadnienia komentarza.
    Nieuzasadnione komentarze negatywne to znieslawienie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2009-08-31 17:57:39
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Korsarz" napisał:
    > Mam prawo kupiony w internecie towar zwrocic do 10 dni, ale jak zwrocic
    > cos co nawet nie dostalem? Rozumiem jeszcze zebym namieszal wielce, drogi
    > towar jedna sztuka, tragedia w rodzinie, zamieszanie w sklepie. Ale nie,
    > nie wyrzadzilem nikomu szkod, chodzilo o glupie zarowki do samochodu,
    > kwota tez smieszna. Spokojnie mozna sie dogadac ze sprzedawca, ale ten w
    > ogole nie odpowiada wiec co mi pozostaje, pewnie dostanie negatywa...

    dla pewności ponów kontakt (ale wyłacznie za pomocą allegro a nie na
    prywatnego meila) poczekaj jeszcze tydzień, jak nie dojdzie to zgłoś na
    allegro ze zapłaciłeś a towar nie dotarł i dopiero negatywa:O)

  • 17. Data: 2009-08-31 18:35:03
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    > dla pewności ponów kontakt (ale wyłacznie za pomocą allegro a nie na
    > prywatnego meila) poczekaj jeszcze tydzień, jak nie dojdzie to zgłoś na
    > allegro ze zapłaciłeś a towar nie dotarł i dopiero negatywa:O)

    Specjalnie pisze tylko przez allegro zeby bylo to gdzies tam u nich w
    archiwum. No ale, przez allegro rowniez pisalem ze sie pomylilem i nie chce
    towaru, i ze prosze o zwrot pieniedzy. Jak mowilem, nie chce z nikim wojny
    prowadzic na jakies negatywy, fakt pomylilem sie, zle przeczytalem
    oznaczenie typu zarowki, ale jak goscie nie odpowiadaja na nic to co mam
    zrobic. :/ Poczekam jeszcze tydzien, moze sie ktos tam obudzi a jak nie to
    pisze do allegro.

  • 18. Data: 2009-08-31 19:00:51
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

> [...]
    > zrobic. :/ Poczekam jeszcze tydzien, moze sie ktos tam obudzi a jak nie to

    może być tak że gość jest na wakacjach czy coś w tym stylu i nie odpowiada,
    poczytaj regulamin ile czasu ma sprzedawca na wysłanie towaru, ja myślę że
    jeśli będzie mógł to odpisze, ale jak nie wyśle towaru za ktury nie
    zapłąciłęś to już wina sprzedawcy:O)

  • 19. Data: 2009-08-31 20:52:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    ark_fx napisal:
    > Zwykła aukcja na allegro ( telefon ) w opcji kup teraz i zaznaczoną
    > formą płatności przedpłata na konto i wszystkie dane.Osoba klika kup
    > teraz po czym za pare dni pisze ze jednak nie chce go i tyle.
    > Z tego co wiem to została zawarta wiążąca umowa kupna-sprzedaży.

    > Ale od takiej umowy mozna odstapic. Nabywca ma na to 10 dni.

    Ciekawe, na jakiej podstawie te brednie wypisujesz ... Została zawarta
    ważna umowa bez prawa do odstąpienia.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 20. Data: 2009-08-31 23:38:10
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "SQLwysyn" napisał:
    > Ciekawe, na jakiej podstawie te brednie wypisujesz ... Została zawarta
    > ważna umowa bez prawa do odstąpienia.

    umowa może jest ważna, ale zdaje sie masz prawo od zwrotu towaru w terminie
    10ciu dni, kiedyś to już przerabiałem, ale nie pamiętam jaki to był
    paragraf:O)