  • 11. Data: 2009-11-19 17:25:08
    Temat: Re: allegro - pomylka czlowieka
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-11-19 17:57, ZAQ pisze:

    > dysk warty 200zł czlowiek wystawia za 10zł,
    > bedzie mial proces z 235 osobami ?
    > popelni samobojstwo czy przeboli utrate 50000zł ?

    Na b3d.forum padło ciekawe pytanie - czy pracownik, który prawdopodobnie
    się pomylił przy wystawianiu akucji odpowie 3x pensji za aukcje czy za
    każdą umową cywilno-prawna, którą na tej aukcji zawarto (25 x 3x pensja)?

  • 12. Data: 2009-11-19 17:50:08
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Tomek wrote:

    > Świetnie
    > A to już mentalność jakbyś pił

    Napisałeś *wystarczy* nie pić piwa pod sklepem,
    a teraz się wykręcasz :P

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 13. Data: 2009-11-19 17:56:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Nie wiem czy należę do większości czy wręcz przeciwnie, ale uważam, że nawet
    > tak spektakularne pomyłki jak te dwie powyżej powinny się kończyć
    > rozstrzygnięciem na korzyść KUPUJĄCEGO (trafiła się delikwentowi nie lada
    > okazja i tyle). Co to znaczy: "transakcja jest nieważna, bo się pomyliłem?"

    Jak sie kiedyś zdrowo pomylisz to zrozumiesz.

  • 14. Data: 2009-11-19 17:56:32
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 18:12:38 +0100, p...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > okazja i tyle). Co to znaczy: "transakcja jest nieważna, bo się pomyliłem?"

    Należę do tej drugiej "większości" - pomylić się każdy może. I tu wyraźnie
    widać że sprzedawca się pomylił. Jaki miałby sens w puszczaniu takiej
    aukcji?
    Cwaniaczki trafiają się przy aukcjach zaczynających się od złotówki którzy
    liczą że gorączka licytacji podbije ceną wysoko i nagle budzą się z ręką
    w nocniku, a potem próbują się wybronić tekstem "pomyłka". I przy takich
    aukcjach mam zdanie takie jak Twoje - bezsprzeczne rozstrzygnięcie na
    korzyść kupującego.
    Przy tej jednak jestem po stronie sprzedającego.
    Zresztą pamiętam że jak kiedyś googlałem za takimi sprawami to w przypadku
    licytacji gdy cena zostawała niska rację sąd przyznawał kupującemu, a w
    przypadku aukcji "kup teraz" rację sąd przyznawał sprzedającemu. I to
    uważam za rozsądne.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 15. Data: 2009-11-19 18:06:18
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Nie wiem czy należę do większości czy wręcz przeciwnie, ale uważam, że
    > nawet
    > tak spektakularne pomyłki jak te dwie powyżej powinny się kończyć
    > rozstrzygnięciem na korzyść KUPUJĄCEGO

    Sam sobie odpowiedziałeś jak to powinno się zakończyć, "pomyłki" tak to
    też nazwałeś bo wiesz, że to były zwykłe pomyłki - a skoro juz traktujesz
    je jako
    pomyłki to w ogóle nie powinieneś myśleć o licytacji tego a raczej o
    powiadomieniu
    sprzedawcy, że się pomylił.

    Więc rozstrzygnięcie przez sąd na korzyść SPRZEDAJĄCEGO wydaje się
    naturalną decyzją i nie powinno podrywać lawiny protestów zwykłych ludzi,
    choć wiadomo, że cwaniaczkom i oszustom żerującym na krzywdzie innych to
    może
    się nie podobać, ot takie hieny.

  • 16. Data: 2009-11-19 18:13:28
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > samobójstwo, ale nauczyłoby to ludzi, że Allegro to jednak nie czat ani
    > serwis
    > randkowy i jeśli ktoś się na tym nie zna, nie powinien handlować za jego
    > pośrednictem (ewentualnie pod okiem kogoś, kto się na tym zna lub po
    > BARDZO
    > DOKŁADNYM zaznajomieniu się z zasadami). Swoją drogą, jak takie
    > spektakularne
    > pomyłki kończyły się w naszym kraju/za granicą (np. na Ebayu)? Możecie się
    > ze
    > mną nie zgadzać, ale moim zdaniem wyrok na korzyść sprzedającego jest w

    I tak napisze ze dyski sie uszkodzily , albo ze je ukradli :)

    CeZ__134

  • 17. Data: 2009-11-19 18:16:35
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I tak napisze ze dyski sie uszkodzily , albo ze je ukradli :)

    No tak, ale co to ma do rzeczy, jezeli masz zawarta umowe ?
    Gosciu imho utopi kase... jezeli go przycisna.

    --
    doom3

  • 18. Data: 2009-11-19 18:18:21
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ZAQ" <w...@b...com> napisał w wiadomości

    > ciekawe czym, chyba handlem narkotykami,
    > albo po 8 kierunkach i z dosc wysoka inteligencja.

    Lekką pracą tylko czasochłonną mam 10.000 miesięcznie
    A ciężka w dobrych okresach 40-50 dyszek :)
    Więc nie trzeba 8 kierunków
    Patrząc po kumplach z pracy uważam nawet że nie trzeba być inteligentnym
    Wystarczy znaleźć dobrą prace i wziąć się do roboty.

  • 19. Data: 2009-11-19 18:21:41
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    > http://allegro.pl/item815447240_dysk_samsung_750gb_3
    2mb_sataii.html#hist

    > dysk warty 200zł czlowiek wystawia za 10zł,
    > bedzie mial proces z 235 osobami ?
    > popelni samobojstwo czy przeboli utrate 50000zł ?

    Esc.pl Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, treści aukcji i
    zdjeć zabronione.
    Sam kradnie zdjęcia
    nie warto kupować.

  • 20. Data: 2009-11-19 18:44:24
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-11-2009 o 18:50:08 Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>
    napisał(a):

    > Napisałeś *wystarczy* nie pić piwa pod sklepem,
    > a teraz się wykręcasz :P

    Chyba oczywistym jest, zakładając brak interwencji sił nadprzyrodzonych,
    że samo odstawienie piwa i opuszczenie okolic sklepu nie spowoduje
    przypływu gotówki...

    --
    Tomek