    From: "ja" <l...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: allegro-klopoty
    Date: Sat, 19 Jul 2008 19:26:49 +0000 (UTC)

    sprzedalam produkt ,paczka nie doszla, zlozylam reklamacje na poczcie ,ale
    problem nowy sie pojawil, klintka zazadala zwrotu kasy nie podajac nr rachunku
    na ktory mam to zrobic, wiec otoworzylam info o jej przeleweie z ktorego
    dokonano wplaty pisalo ze dokonano w urzedzie pocztowym a nadawca byla inna
    osoba o innym nazwisku niz klintka ale o tym samym adresie zamieszkania co
    klientka. Glupio zrobilam bo odeslalam pieniadze na ten rachunek (chyba
    pocztowy) na to nazwisko tej innej osoby, czyl iodeslalam skad przyszlo.
    Klientka domaga sie zwrotu kasy bo ja wyslalam na zly rachunek. Czy poczta
    odda ta kase? czy ona moze isc na ta poczte i zarzadac zwrotu? na kwitku
    przelwowym z poczty ktory mi pokazala jest nadawca (to inne nazwisko i jej
    adres) ,ja juz nic nie rozumiem ,mjoze to jakas oszustka?