  • Data: 2008-07-20 09:06:58
    Temat: Re: allegro-klopoty
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja pisze:
    [..]
    ale przeciez na allegro jest cos takiego jak
    > ochrona kupujacego,
    [..]
    Hehe... ta 'ochrona kupującego' to medialna fikcja. Kupiłem ostatnio
    przedmiot i ten nadesłany nieco różnił się od tego z opisu na stronach
    aukcji. Zażądałem wymiany na przedmiot zgodny z opisem na koszt
    sprzedającego. Sprzedający odpowiedział, że może mi zaoferować przedmiot
    za dopłatą, a ponadto stworzył sytuację, gdzie mam pokryć koszty
    przesyłki... przynajmniej w jedną stronę. No panowie i panie... Allegro
    natomiast po mojej interwencji wyraziło opinię, że nie jest stroną w
    konflikcie i mam sie udać do organów ścigania, ew załatwić sprawę
    polubownie.
    Taka jest ta ochrona... Mówi się trudno... Monitor miał być z
    głośnikami, a jest bez... sprzęt działa i w ostateczności obleci, ale
    koleś napisał, że model ma te głośniki mieć i taki mi sprzedał, okazało
    się, że popełnił błąd i mnie każe za swój błąd płacić... a allegro... ma
    mnie w głębokim.
    Trzeba brać pewien margines braku zaufania przy takich transakcjach, bo
    są sytuacje, kiedy człowiek jest bezsilny...

    --

    pozdrawiam
    robercik-us

    robercikus.małpka.gmail.com
    www.audio.audacyt.pl
    http://www.stres.1site.pl/

    Pieniądze są problemem gdy odczuwasz ich brak