  • Data: 2008-07-20 05:54:55
    Temat: Re: allegro-klopoty
    Od: " ja" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ona wykonala przekaz pocztowy, ja wyslalam pieniadze przez internet na konto
    pocztowe (chyba) z zaznaczeniem odbiorcy (jej adres) i moim adresem. Ale czy
    poczta bedzie na tyle uczciwa by oddac? czy moze powiedziec tej dziewczynie
    zeby poszla na ta poczte i sobie odebrala pieniadze na podstawie tego przelewu
    na jej nazwisko? juz mam tego dosc, nie dosc ze starcilam kase bo towar
    wyslalam a nie doszedl (rekalamacja na poczcie -malo prawdopodobne ze cos
    rusza maja bajzel na maxa) to jeszcze problem ze zwrotem. Ona nie podala konta
    na ktore mam zwrocic jedynie zazadala szybkiego zwrotu kasy, ja nie majac
    wiedzy o jej koncie wyslalam skad przyszlo, a ze to poczta to moze z nimi
    powinna sobie to zalatwiac? JAK jej napisze ze sa pieniadze na tej poczcie na
    tym koncie to ona bedzie miala jakies do mnie roszczenia? jak jest z tym
    przekazem pocztowym, napewno sa przypadki ze kasa do nich wraca czy oni to
    biora jako "swoje" przywlaszczajac czy odsylaja? maja taki obowiazek? kupuje
    na allegro od lat ,raz chcialam sprzedac i takie klopoty...