  • 71. Data: 2008-10-03 15:19:53
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Wystarczy, jeśli AK zapłaci za badania genetyczne niesłusznie
    > posądzonych. Może też ponieść odpowiedzialność za zszargane dobre
    > imiona.

    co ty nie powiesz?
    więc ile już AK zapłąciła odszkodowań?
    no i powiedz mi jaki majątek posiada ta prostytutka? to znaczy, jakie
    odszkodowanie jest realnie ściągalne?

    > Wiesz, kobieta przeważnie wie, że na pewno ponosi ryzyko, że facet, z
    > którym sypia, zwinie żagle, a dziecko tak czy owak jeść chce. Dlatego
    > ściąganie alimentów na _własne_ dziecko powinno być bezwzglednie
    > wymagane.

    skoro wie z jakimi mentami sypia to trzeba się zastanowić za jakie pieniądze
    to robi?
    więc po kiego ma mieć płacone podwójne alimenty?
    niech zadziera kiece i do roboty!!!

  • 72. Data: 2008-10-04 12:28:46
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a):

    > No przecie Ty o takich postulujesz.

    Pozajączkowało ci się. Ja postuluję o prawdziwych, odpowiedzialnych
    MĘŻCZYZN.
    Co to jak powiedzieli A, to potrafią powiedzieć B.

    > Bo jak prawdziwa męczyzna powie
    > babie ,,spadaj z tym bachorem, bo ci ryło spiorę'' to się burzysz...

    No bo ta "męczyznę" trzeba do pionu postawić jednakowoż.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 73. Data: 2008-10-04 12:31:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    gargamel napisał(a):

    > co ty nie powiesz?
    > więc ile już AK zapłąciła odszkodowań?
    > no i powiedz mi jaki majątek posiada ta prostytutka? to znaczy, jakie
    > odszkodowanie jest realnie ściągalne?

    Pani AK mnie interesuje tyle, co zeszoroczny śnieg. Nie ja jestem od
    wydawania wyroków, ani od ich egzekwowania.

    > skoro wie z jakimi mentami sypia to trzeba się zastanowić za jakie
    > pieniądze to robi?
    > więc po kiego ma mieć płacone podwójne alimenty?

    Jakie podwójne? Wystarczy, jeśli ojciec dziecka będzie łożył na jego
    utrzymanie. Jeśli się znajdzie. Pomówieni niec dochodzą sprawiedliwości
    w sądzie.
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 74. Data: 2008-10-04 12:36:35
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a):

    > Raczej odwrotnie... Pod wpływem kobiety, chłop głupnie niestety.

    Zdecydowanie nie powinien się z nią zadawać.

    > No jak nie płaci? O alimentach rozprawiamy...

    Skoro się uchyla, to nie płaci, A jak płaci, to może z połowę kosztów
    utrzymania dziecka. Reszta jest od matki, czy tego chcesz, czy nie.

    > Życie różne zna przypadki... Aleś Waćpani generalizowała, więc i ja se
    > pogeneralizowałem w drugą stronę. Prawo jest skopane i tyle.

    Durne prawo, ale prawo. Możesz się dostosować, albo próbować je
    zmienić. Łamanie nie jest rozwiązaniem.
    EOT

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 75. Data: 2008-10-04 12:59:45
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc4rf4$km1$1@inews.gazeta.pl:

    > Myslę, ze facet moze ja pozwac po latach o zwrot kasy wraz z odsetkami.

    a czy ty nie uwazasz, ze to jest chore, ze wszystkie niejasnosci sa ZAWSZE
    interpretowane na niekorzysc mezczyzny?

    "po latach... wraz z odsetkami" -- tylko, ze jak te odsetki oszacowac?
    jesli np. facetowi firma padnie po drodze - to jak mu to zaduscuczynic?

    --
    Y?

  • 76. Data: 2008-10-04 13:07:21
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc4rmj$km1$3@inews.gazeta.pl:

    > wokól tez spotykam takich, co prędzej tynk będa jesc, niz
    > wlasne dzieci pozwola skrzywdzic

    nawet wtedy kiedy ich matka dla kaprysu ich porzuci i pojdzie z lepiej
    sytuowanym facetem a potem wnosi jeszcze o alimenty?

    postuluje jeszcze raz, alimenty powinny byc uzaleznione od przynajmniej 2-ch
    czynnikow:

    1.) orzeczenia winy rozpadu malzenstwa
    2.) lacznego realnego dochodu kobiety wraz z jej nowym partnerem zyciowym

    (a raczej porownania poziomu zycia kobiety i rozwiedzionego mezczyzny)

    --
    Y?

  • 77. Data: 2008-10-04 13:11:08
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc4s4s$n28$2@inews.gazeta.pl:

    > Intercyzę spisac mozesz. Ale jak zakladasz rodzinę, chcesz miec dziecko,
    > to musisz się liczyc z tym, ze to wyrok na 25 lat ;-)

    a czy jest jakis inny sposob zeby sie zabezpieczyc przed pozniejszym
    CYNICZNYM i bezwzglednym wykorzystaniem uprzywilejowanej pozycji kobiety z
    dziecmi ktora CHCE sie nagle rozwiesc ???

    slyszalem o przypadkach, ze kobiety zwyczajnie Z WYRACHOWANIA chca sie
    zwiazac, miec dzieci a potem ROZWIESC z np. dobrze sytuowanymi mezczyznami!

    --
    Y?

  • 78. Data: 2008-10-04 14:15:00
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc4rvn$n28$1@inews.gazeta.pl:

    > A z jakiej paki nowy partner kobiety mna ponosic konsekwencje nie swoich
    > czynów?

    no, nikt mu chyba nie kaze! jak sie tak NAGLE NIEZIEMSKO 'ZAKOCHAL' ze gotow
    jest rozwalic rodzine to NIECH QVA PLACI !!!

    a z jakiej paki poprzedni partner ma ponosic konsekwencje NIE SWOICH czynow?

    > Orzeczenie winy jest przydatne przy ustalaniu alimentów dla
    > zony, dziecko to co innego, jemu od ojca się NALEZY, jak psu zupa.

    a od matki to sie nie nalezy?
    jezeli matka w nowej sytuacji MA LEPIEJ (niz ojciec) to i dziecku sie OD NIEJ
    NALEZY WIECEJ (niz od ojca)!

    OD OJCA TO SIE PRZEDE WSZYSTKIM DZIECKU NALEZY JEGO TOWARZYSTWO I WPLYW NA
    UKSZTALTOWANIE OSOBOWOSCI!
    FORSA JEST NAJMNIEJ WAZNA - przyjmijcie to do wiadomosci suki-pijawy!

    widze, ze kobiety zbyt czesto zaczynaja traktowac dziecko jak "kure znoszaca
    zlote jajka"!
    kobiety czesto traktuja dziecko jak INSTRUMENT-MASKOTKE-ALBIBII !!!

    --
    Y?

  • 79. Data: 2008-10-04 14:18:19
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc7nhu$qme$1@inews.gazeta.pl:

    > No bo ta "męczyznę" trzeba do pionu postawić jednakowoz.

    wasza feministyczna gorliwa aktywnosc sprawi, ze przyrost naturalny jeszcze
    zmaleje - faceci beda uciekac od prokreacji jak OD ZARAZY!

    --
    Y?

  • 80. Data: 2008-10-04 14:26:32
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc4rib$km1$2@inews.gazeta.pl:

    > Znam facetów placacych alimenty na dzieci z
    > poprzedniego zwiazku i majacych normalna rodzinę, i wcale nie wygladaja
    > na zniszczonych.

    wiesz, co niektorym niedobitkom sie udalo
    ale nie wszyscy musza miec "nerwy ze stali"
    bywaja takze mezczyzni wrazliwi, deliktaniejsi - np. artysci, slabo
    zarabiajacy naukowcy oddani slusznej idei - co nijak nie ma szansy byc
    zrozumiale dla jakiejs tepej psychopatycznej suki co gotowa po trupach dazyc
    do celu!

    > Ale do tego trzeba byc Męzczyzna.

    czyli kim? takim twardzielem? tylko tacy maja racje bytu?

    daruj sobie juz to tandetne wjezdzanie na 'ambicje'...

    --
    Y?