  • 11. Data: 2006-03-28 16:28:55
    Temat: Re: albo oddasz mi dlug albo cie zakapuje
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    > pytanko: czy ten niegodziwiec moze mnie oskarzyc o probe szantazu?

    Jeżeli się tego obawiasz to go zakapuj a jak go dojadą to mu powiedz , że to
    dopiero preludium i niech zwraca kasę :-)

    --
    PZDR
    Mroczny Daro

  • 12. Data: 2006-03-28 21:54:34
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    >bo jeśli masz
    informacje o popełnieniu przestępstwa to musisz je przekazać np policji

    Tylko nielicznych przestepstw dotyczy ta zasada (zabojstwo, zdrada glowna,
    itp.)
    Pozostale lapia sie tylko na "spoleczny obowiazek", nie nakaz.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2006-03-28 22:31:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Mar 2006 15:13:59 +0200, Johnson napisał(a):

    > Naprawdę? A jakie przestępstwo?

    No właśnie, to co robi szwagier to raczej by zainteresowało skarbówkę a nie
    policję...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2006-03-29 13:20:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    SDD napisał(a):

    > Tylko nielicznych przestepstw dotyczy ta zasada (zabojstwo, zdrada glowna,
    > itp.)
    > Pozostale lapia sie tylko na "spoleczny obowiazek", nie nakaz.

    AFAIR "obywatelski obowiązek", co nie zmienia faktu że jedyne czego się
    można obawiać to tego że należy się za to wstydzić ;)