  • 41. Data: 2006-07-05 15:08:19
    Temat: Re: akt oskarzenia z art. 276 - prośba o porad
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    news:e8gjjg$4ao$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > No i co? To że jesteś kobietą cię tłumaczy?

    A to, ze zwracałeś się do mnie w formie męskiej.

  • 42. Data: 2006-07-05 15:22:05
    Od: stern <s...@0...pl>

    kam napisał(a):

    > jak to nie?
    > zaświadczeniem jest całość - tekst i podpis
    > sam tekst dokumentem nie jest, tak samo jak sam podpis

    dlaczego więc odpowiada się za fałszerstwo dokumentu jako całości?
    przecież nie jest to dokument, albowiem nie jest "samoistny"

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 43. Data: 2006-07-05 18:23:49
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Czyją własnością są tablice?
    JaC

  • 44. Data: 2006-07-05 20:22:17
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Eeee tam, zaproponują mu dobrowolne poddanie się karze i po krzyku.
    Wyczują go po pierwszym przesłuchaniu czy miękki i czy łyknie ?

    Pozdro Sławek

  • 45. Data: 2006-07-06 07:56:04
    Od: "sylwester" <s...@o...pl>

    > Przed sądem też możesz się poddać dobrowolnie karze.
    > Jeśli jednak rzeczywiście postawiono ci TYLKO zarzut z art. 276 kk
    > (sprawdź to jak dostaniesz akt oskarżenia) to rację ma kam. W takim
    > wypadku wystąp o skierowanie sprawy na posiedzenie i umorzenie w trybie
    > art. 339 §3 pkt.3 kpk w związku z art. 17 §1 pkt 2 kpk - z uwagi na to że
    > czyn nie wyczerpuje znamion czynu zabronionego. Powołaj się na to że
    > tablice rejestracyjne nie są dokumentem i to orzeczenie Sn.

    Czy możesz mi jeszcze powiedzieć kiedy się występuję o skierowanie sprawy na
    posiedzenie? Czy polega to na wysłaniu wniosku, bądź pisma procesowego? Czy
    kieruje się je do Prezesa sądu? Czy mam poczekać na akt oskarżenia z sądu?
    (na razie otrzymałem tylko zawiadomienie z prokuratury o przesłaniu aktu
    oskarżenia do sądu) Ile mniej więcej mam teraz czekać na akt oskarżenia z
    sądu?

  • 46. Data: 2006-07-06 15:39:32
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    stern napisał(a):
    > dlaczego więc odpowiada się za fałszerstwo dokumentu jako całości?

    bo sfałszował dokument - całość
    przyznam się że nie rozumiem Twoich wątpliwości
    jaką całość (będącą jednym przedmiotem - dokumentem) naruszasz jeśli
    czyn dotyczy tablicy rejestracyjnej?

    KG

  • 47. Data: 2006-07-07 08:13:50
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    > Powołaj się na to że tablice rejestracyjne nie są dokumentem i to orzeczenie
    > Sn.

    Akurat to orzeczenie niczego jednoznacznie nie orzeka.
    Już na wstępie jest napisane, że odmawiają podjęcia uchwały. Dalej to
    niezobowiązujący prawniczy bełkot.
    Tablica rejestracyjna jest dokumentem.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 48. Data: 2006-07-07 17:24:46
    Od: stern <s...@0...pl>

    Nostradamus napisał(a):

    > Tablica rejestracyjna jest dokumentem.

    nie w sądzie :D

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 49. Data: 2006-07-07 17:29:08
    Od: stern <s...@0...pl>

    kam napisał(a):

    > bo sfałszował dokument - całość
    > przyznam się że nie rozumiem Twoich wątpliwości
    > jaką całość (będącą jednym przedmiotem - dokumentem) naruszasz jeśli
    > czyn dotyczy tablicy rejestracyjnej?

    inaczej:
    tablica nie jest dokumentem bo sama niczego nie poświadcza, a dopiero
    wespół z dowodem rejestracyjnym.

    Ani :idea: podpisu, ani niepodpisane zaświadczenie o zarobkach samo w
    sobie niczego nie poświadcza.
    A za to skazują.

    Prościej już nie umiem

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 50. Data: 2006-07-08 08:03:24
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    stern napisał(a):
    > Ani :idea: podpisu, ani niepodpisane zaświadczenie o zarobkach samo w
    > sobie niczego nie poświadcza.
    > A za to skazują.

    skazują za całość
    bo całość - podpisane zaświadczenie - jest przedmiotem, który w
    rozumieniu prawa karnego jest dokumentem
    czy sprawca podrobi podpis, czy przerobi treść zaświadczenia, w istocie
    dokonuje operacji na dokumencie
    w przypadku tablicy nie ma takiego przedmiotu - jednego - którego
    częścią jest tablica i który jest dokumentem

    KG