  • 1. Data: 2006-07-05 07:34:17
    Temat: SMS promocyjny na komórkę
    Od: <g...@U...pl>

    Witam,

    mam pytanie dotyczące popularnych ostatnio konkursów SMSowych i SMSów
    przesyłanych w związku z nimi. Otóż wziąłem udział w pewnej promocji piwa,
    gdzie należało wysłać SMS z numerem paragonu. Konkurs sobie jeszcze trwa.
    Tymczasem wczoraj dostałem SMSa z informacją o innym konkursie prowadzonym
    dla tej samej marki piwa. Nie wyrażałem wcześniej zgody na przetwarzanie
    danych do celów marketingowych ani na przesyłanie informacji drogą
    elektroniczną. Czy fakt przesłania SMSa z informacją o nowej promocji jest
    naruszeniem prawa wobec ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i
    ustawy o ochronie danych osobowych?

    Grys

  • 2. Data: 2006-07-05 07:36:16
    Temat: Re: SMS promocyjny na komórkę
    Od: <g...@U...pl>

> [...]
    > naruszeniem prawa wobec ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i

    dodam, że regulamin pierwszej promocji mówi:

    Dane osobowe Uczestników Promocji uzyskane w związku z organizacją i
    przeprowadzeniem Promocji będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych z
    jego organizacją i przeprowadzeniem. (...) Administratorem danych osobowych
    udostępnionych przez Uczestników Promocji będzie Carlsberg Polska Spółka
    Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Bokserskiej 66. (...) Podanie
    danych ma charakter dobrowolny. Osobom udostępniającym dane przysługuje
    prawo do wglądu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania lub żądania
    ich usunięcia.(...)

    Grys

  • 3. Data: 2006-07-05 09:42:11
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Użytkownik <g...@U...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    Czy fakt przesłania
    > SMSa z informacją o nowej promocji jest naruszeniem prawa wobec
    > ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i ustawy o ochronie
    > danych osobowych?

    A jakie dane osobowe zawierał ten sms?

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 4. Data: 2006-07-06 07:14:52
    Od: <g...@U...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <g...@U...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Czy fakt przesłania
    >
    > A jakie dane osobowe zawierał ten sms?

    danych osobowych nie zawierał, natomiast zawierał informacje o kolejnej
    promocji, których nie zamawiałem

    Grys

  • 5. Data: 2006-07-06 20:44:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    g...@U...pl napisał(a) :

> [...]
    (ciach)

    Nie mam czasu na szukanie. Pisałem tu kiedyś o spamie SMS-owym
    czy jakoś tak. Poszukaj.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.

  • 6. Data: 2006-07-07 07:07:40
    Od: <g...@U...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e8jsod$iqe$1@opal.futuro.pl...
    > Witam

    > (ciach)
    >
    > Nie mam czasu na szukanie. Pisałem tu kiedyś o spamie SMS-owym czy jakoś
    > tak. Poszukaj.

    dzięki! poszperam

  • 7. Data: 2006-07-07 18:50:41
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik <g...@U...pl> napisał w wiadomości

    > danych osobowych nie zawierał, natomiast zawierał informacje o kolejnej
    > promocji, których nie zamawiałem

    Nie potrafisz usuwać SMS-ów? Podaj typ telefonu to ktoś cię nauczy ;))

    --
    Pzdr
    Leszek