  • Data: 2008-10-27 06:39:14
    Temat: adresat zażalenia?
    Od: "egm" <E...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:)

    Proszę o pomoc w wydaje sie prostej sprawie - dla laika niestety nie jest to
    takie oczywiste;)

    Otrzymałam postanowienie o umorzeniu dochodzenia decyzją prokuratora
    rejonowego. W pouczeniu jako adresata zażalenia na decyzję zgodnie z Art.
    465.§ 2 k.p.k wskazano prokuratora nadrzędnego.
    Stąd moje pytanie: w przypadku gdy prokuratura rejonowa znajduje się w
    miejscowości A, prokuratora okręgowa w miejscowości B, to fizycznie
    zaadresować zażalenie na adres prokuratury okręgowej w miejscowości B?
    W szablonach pism na forach prawnych a nagłówku adresata spotkałam się z:
    Prokuratura Okręgowa w B
    za pośrednictwem Prokuratury Rejonowej w B
    stąd powstałe wątpliwosci...

    Dziękuje za pomoc.