  • Data: 2003-03-30 21:50:57
    Temat: absolutorium
    Od: "jonas" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow i prosze o odpowiedz:
    'Zamknalem' terminowo sesje ostatniego roku studiow licencjackich.
    Okolicznosci sprawily ze praca dyplomowa zostala zlozona w dziekanacie pare
    miesiecy pozniej. Musze zlozyc do WKU zaswiadcznie o uzyskaniu absolutorium,
    przy czym data jest tutaj bardzo istotna (odrocza lub nie). Jestem teraz na
    studiach magisterskich i zastanawiam sie czy WKU moze przewac moja
    edukacje.
    1. Czy data uzyskania absolutorium jest rownoznaczna z data zlozenia pracy
    dyplomowej w dziekanacie?
    2. Czy reguluja to wewnetrzne przepisy uczelni?
    3. Czy moge sie domagac zaswiadczenia o pozytywnym zaliczeniu przedmiotow
    jezeli to nie ?

    Pozdrawiam!!!