  • 61. Data: 2008-08-25 07:12:04
    Temat: Re: abonament za internet
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 25 Aug 2008 01:25:32 +0200,
    SlawcioD <s...@p...onet.pl> screamed:
    > tak se czytam te wasze texty i sie zastanawiam czy macie wogole
    > jakiekolwiek pojecie o tym co piszecie;)

    I pisze ten, który poniżej wspomina o milibitach... ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 09:11:34 user up 11810 days, 21:06, 1 user, load average: 0.56, 0.01, 0.15 ]

    I'm desperately trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets.

  • 62. Data: 2008-08-25 07:14:14
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 25 Aug 2008 08:24:42 +0200,
    SlawcioD <s...@p...onet.pl> screamed:
    > a niech sie bawia;) jak maja connlimita zalozonego ;)

    Żeby z takiego limitu skorzystać to wystarczy jeden komputer z heavy
    userem. ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 09:13:31 user up 11810 days, 21:08, 1 user, load average: 0.56, 0.01, 0.15 ]

    I believe in youthenasia.

  • 63. Data: 2008-08-25 07:32:26
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Tak podchodzą do sprawy "normalni" dostawcy - dają Ci pasmo - jak chcesz
    > to przyznane np 2Mb podziel na 100 komuterów :-)

    A większość daje Ci np. 2 megabity, ale po cichu liczy na to, że
    będziesz go używać w pełni przez łącznie 4 godziny w miesiącu, a w
    pozostałym czasie albo będzie to wykorzystanie szczątkowe (jakiś
    zapuszczony Outlook, czy coś), albo żadne (wyłączony komp).

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 64. Data: 2008-08-25 07:35:00
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > tak, gdzie widziales 1:1? kto robi taka promocje ;)? i jaki to byl wolumen?

    10 megabitów, Poznań, rok 2004, jeden konkretny klient, odpowiednio
    skasowany.

  • 65. Data: 2008-08-25 07:37:47
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > W jaki sposób zamierzasz rozróżnić mój system S1 z uruchomionym na nim
    > wirtualnie systemem S2 od S1 i S2 na osobnych komputerach w sytuacji,
    > w której oba przypadki są za modemem użytkownika?

    To jest właśnie dobre pytanie - na skutek wirtualizacji techniki opisane
    w artykule trochę się zdeaktualizowały.

    Ale nadal polecam powyższą książkę - tam jest opisane, jak (przynajmniej
    w teorii i przy bardzo dużych staraniach) rozrysować sobie obraz całej
    podsieci na NAT-em.

  • 66. Data: 2008-08-25 08:18:51
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    SlawcioD pisze:

    > 2)blueconnect - w trojmiesci w ciapagu (jadacym) mialem transfer lekka
    > antena ok 6mbit/s ;)

    że niby p[rzez 3g itp? Nic nie wart gó...no. Poza 3city transfery po
    20kbps tak że google się nie wgrywa nawet :/

    > 3)QoS - proponuje poczytac,

    voodoo i placebo dla naiwnych, nieważne jakbym konfigurował jeszcze
    nigdy wyraźnie nie pomogło

  • 67. Data: 2008-08-25 08:59:27
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Patryk Włos pisze:

> [...]
    > pozostałym czasie albo będzie to wykorzystanie szczątkowe (jakiś
    > zapuszczony Outlook, czy coś), albo żadne (wyłączony komp).

    ja moim daje gwarancje do netu na download 32kbits (rzeczywisty parametr
    ustawiam na 48kbits) pozatym nie zdarzylo mi sie jeszcze widziec wiecej
    jak 80% terminali (bo tez sa routery i 2 psx2;) ) na raz w sieci...

    kombinuje tez z nalozeniem qos na kolejke urzyszkodnika tak aby mu p2p
    nie mordowalo reszty ruchu, a w konsekwencji nie mogl powiedziec ze ten
    moj uryna net jest g wart;). jak znajde jeszcze troche czasu i mnostwo
    checi to dam im mozliwosc ogladania ich wlasnych statystyk ruchu, ale
    narazie LenMode=on ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 68. Data: 2008-08-25 09:01:01
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Patryk Włos pisze:

    > 10 megabitów, Poznań, rok 2004, jeden konkretny klient, odpowiednio
    > skasowany.

    biznes czy prywatnie?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 69. Data: 2008-08-25 09:03:13
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Mon, 25 Aug 2008 01:25:32 +0200,
    > SlawcioD <s...@p...onet.pl> screamed:
    >>

    > I pisze ten, który poniżej wspomina o milibitach... ;)

    czepiasz sie;P dla mnie mbit i dla wielu innych oznacza megabit dla
    Ciebie widze ze to troche inna wartosc;) no ale ja sie nie znam ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 70. Data: 2008-08-25 09:04:53
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    PlaMa pisze:

    > że niby p[rzez 3g itp? Nic nie wart gó...no. Poza 3city transfery po
    > 20kbps tak że google się nie wgrywa nawet :/

    > voodoo i placebo dla naiwnych, nieważne jakbym konfigurował jeszcze
    > nigdy wyraźnie nie pomogło

    u mnie dziala (a nie jest jakos specjalnie zaawansowany), ale umnie sa
    tez normalni userzy ktorzy wiedza co jak i dlaczego. poprostu gramy fair.

    pozdrawiam
    SlawcioD