  • 161. Data: 2020-06-22 14:16:36
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 22 Jun 2020 13:52:28 +0200, J.F. napisał(a):

    > A przez te tysiace lat, to kto kosił ?

    Przez tysiące lat był las, a w XIV w. przyszli Wołosi, wypalili las i
    zaczęli wypasy.
    Park wygonił pasterzy, a zresztą sami by poszli, bo interes przestał się
    opłacać. Ostał się tylko wypas kulturowy:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wypas_kulturowy

    Pod tą linka masz wyciemnione, po co się pasie, a z braku juhasów siecze.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 162. Data: 2020-06-22 15:23:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Przez tysiące lat był las, a w XIV w. przyszli Wołosi, wypalili las i
    >zaczęli wypasy.

    Wiec co bylo z ptactwem do 14w ?

> [...]
    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Wypas_kulturowy

    >Pod tą linka masz wyciemnione, po co się pasie, a z braku juhasów

    J.

  • 163. Data: 2020-06-22 15:26:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 22 Jun 2020 15:23:58 +0200, J.F. napisał(a):

    > Wiec co bylo z ptactwem do 14w ?

    ChGW.
    Aż taki stary nie jestem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 164. Data: 2020-06-22 21:13:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.06.2020 o 12:27, Olin pisze:

    > Ciekawe do jakiego przestępcy była podobna rowerzystka.

    A gdyby w przyszłości ktoś jednak stwierdził, że transparent był
    wykroczeniem?

    --
    Robert Tomasik

  • 165. Data: 2020-06-22 21:21:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.06.2020 o 12:06, Olin pisze:

    > Nawet gdyby się awanturował, to właśnie miał on miał rację.

    Zwłaszcza, że nikt nie wie, co krzyczał :-) Nie wykluczone, że z powodu
    problemów językowych nawet Ci żołnierze, do których krzyczał.

    > Jeśli wojsko rzeczywiście sądziło, że jest w Polsce, powinno było gościa
    > zatrzymać i odstawić do Czech "oficjalną" drogą przez przejście graniczne.
    > W grę pewnie wchodził jeszcze jakiś mandat i kwarantanna.

    O ile uznali, że ową granicę przekroczył, a nie jedynie się do niej zbliżył.

    > Tymczasem oni, co najmniej dwukrotnie, nie reagują na (w ich mniemaniu)
    > nielegalne przekroczenie granicy, więc Twoja koncepcja nie trzyma się kupy.

    Zrobienie zdjęcia "przez granicę" nie jest jej przekroczeniem.

    > Chyba wszyscy się zgadzamy, że żaden przepis nie zakazuje oglądania i
    > fotografowania kapliczek.

    Oczywiście, tylko na fotce są żołnierze, a nie kapliczka, a to wiele
    zmienia.

    --
    Robert Tomasik

  • 166. Data: 2020-06-23 01:16:40
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > A gdyby w przyszłości ktoś jednak stwierdził, że transparent był
    > wykroczeniem?

    To była by afera jak z ubeckimi emeryturami, jak to można
    zabrać/stwierdzić po czasie? :-)

    Pozdrawiam

  • 167. Data: 2020-06-23 11:18:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 22 Jun 2020 21:21:07 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > O ile uznali, że ową granicę przekroczył, a nie jedynie się do niej zbliżył.
    > Zrobienie zdjęcia "przez granicę" nie jest jej przekroczeniem.

    W takim razie pomiędzy wojakami a awanturującymi się Czechami powinny być
    słupki graniczne, nie wspominając o legendarnych tablicach informujących o
    drodze granicznej.

    > Oczywiście, tylko na fotce są żołnierze, a nie kapliczka, a to wiele
    > zmienia.

    Przede wszystkim, nie wiemy, kto i kiedy robił to zdjęcie.

    https://mapy.cz/zakladni?x=17.6708003&y=50.1798722&z
    =20&base=ophoto&source=osm&id=881005
    Widać, że na "placyku" za granicą, jest ławeczka i stojak na rowery.
    Nareszcie można było usiąść i schować za drzewami, zamiast snuć się bez
    sensu po drodze, co ponoć początkowo czynili.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 168. Data: 2020-06-23 18:09:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Strasznie mi się podoba logika, wg której dowodem na to, że wojaki
    zakazali fotografować kapliczkę, mają być zdjęcia kapliczki.

    MJ

  • 169. Data: 2020-06-24 11:24:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 23 Jun 2020 18:09:14 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Strasznie mi się podoba logika, wg której dowodem na to, że wojaki
    > zakazali fotografować kapliczkę, mają być zdjęcia kapliczki.

    Dowodem są zeznania specjalisty budowlanego tudzież przedstawiciela
    ekologicznego stowarzyszenia "Hnutí DUHA Jeseníky", któremu nie pozwolono
    podejść do kapliczki na mniej niż 10 metrów.

  • 170. Data: 2020-07-21 18:47:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu wtorek, 23 czerwca 2020 01:18:29 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > To była by afera jak z ubeckimi emeryturami, jak to można
    > zabrać/stwierdzić po czasie? :-)
    >

    > Pozdrawiam

    to was ubeków boli, to obcięcie waszych ubeckich emeryturek:)))))))))))))))

    nie pozdrawiam ciebie ubeku:)