  • 111. Data: 2020-06-18 11:50:32
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Jun 2020 21:07:11 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale trzeba by
    > było zapytać samych żołnierzy, z czego ów zakaz wywiedli.

    Pewnie z tego, że było ich więcej i to oni mieli karabiny.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 112. Data: 2020-06-18 11:53:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Jun 2020 01:03:30 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Granica z Rosją, czy Bialorusią też poniekąd jest na zewnątrz i nie jest
    > jakoś specjalnie niedostępna.

    Na tyle niedostępna, że za zrobienie selfie można zabulić.
    https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/190829413-Mandat-za-
    selfie-przy-granicy-z-Rosja.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 113. Data: 2020-06-18 11:57:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Jun 2020 11:49:10 +0200, J.F. napisał(a):

    > Co by nie mowic, to widac na zdjeciu jakies umundurowane osoby po
    > czeskiej stronie i jakby jakąs blokade na drodze.
    > Co chyba nie jest stanem normalnym.

    Zdjęcie mogło być zrobione później przez kogokolwiek, kiedy sprawa nabrała
    rozgłosu.
    Zaczęło się od konserwatora zabytków, którego nasze Siły Zbrojne pogoniły,
    żeby się nie zbliżał do kapliczki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 114. Data: 2020-06-18 12:21:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    Dnia Wed, 17 Jun 2020 19:56:59 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    >Dziwnym trafem są jedynymi, którzy nie ogarniają jej przebiegu.

    Nie wiadomo czy tacy jedyni, ale w ich przypadku pomyłka ... na
    szczescie głównie smieszna :-)

    J.

  • 115. Data: 2020-06-18 12:59:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Jun 2020 12:21:24 +0200, J.F. napisał(a):

    > Nie wiadomo czy tacy jedyni, ale w ich przypadku pomyłka ... na
    > szczescie głównie smieszna :-)

    Nie mam żadnych dowodów, ale sądzę, że oni wcale się nie pomylili, tylko z
    premedytacją poszli do lasku, bo po naszej stronie wzdłuż granicy jest
    droga, a przy drodze domy i wszystko widać.
    Przekroczyli granicę i od razu było gdzie usiąść, zagłębić się w
    smartfonie, pogadać, zapalić papierosa a nawet ognisko. W takich warunkach
    służba szybciej mija, zwłaszcza bezsensowna.
    Gdyby zignorowali Czechów, mieliby spokój, ale postanowili pokazać jacy są
    ważni, więc pogonili ich i i skończyło się artykułem w prasie a potem
    interwencją MSZ, bo zabrakło im wyobraźni.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 116. Data: 2020-06-18 13:36:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-18 o 11:57, Olin pisze:

> [...]
    > rozgłosu.
    > Zaczęło się od konserwatora zabytków, którego nasze Siły Zbrojne pogoniły,

    Co za kretyni!

  • 117. Data: 2020-06-18 13:38:16
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Olin pisze:

    > Na tyle niedostępna, że za zrobienie selfie można zabulić.
    > https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/190829413-Mandat-za-
    selfie-przy-granicy-z-Rosja.html

    nie za zrobienie zdjęć jakichkolwiek a za przekroczenie granicy a to
    duża różnica

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.

  • 118. Data: 2020-06-18 13:56:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Jun 2020 13:38:16 +0200, cyklista napisał(a):

    selfie-przy-granicy-z-Rosja.html

    > nie za zrobienie zdjęć jakichkolwiek a za przekroczenie granicy a to
    > duża różnica

    W artykule stoi:
    "Polaka ukarano natomiast za wejście na pas drogi granicznej. Musiał
    zapłacić mandat w wysokości 200 złotych"
    ale nie będę się kłócił.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 119. Data: 2020-06-18 15:45:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.06.2020 o 11:40, Olin pisze:

    > Skąd wiesz, kto jest autorem zdjęcia i kiedy zostało wykonane?

    Mocne! Ty, no normalnie nie wiem. :-)

    Siedzę i kombinuję. Kiedy je mogli zrobić? Może wtedy, jak tam byli nasi
    żołnierze? Skoro są na fotce, to chyba musieli być. A kto je zrobił? Też
    nie wiem, ale skoro dyskutujemy o tym zdjęciu umieszczonym w prasie, to
    jakie ma znaczenie, kto je zrobił? Chyba ważniejsze jest to, co na nim
    jest, niż to, kto migawkę naciskał.

    --
    Robert Tomasik

  • 120. Data: 2020-06-18 15:47:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.06.2020 o 11:47, Olin pisze:

    > Dziwnym trafem są jedynymi, którzy nie ogarniają jej przebiegu. Po co
    > walić kosztowne tablice na wewnętrznej granicy strefy Schengen?
    > COVID minie a one będą rdzewieć.

    Sa jedynym i, których sfotografowano i opisano w prasie. Jak ztego
    wywieść, że tylko oni tam przeszli?

    > Wątpię, żeby mieli rozkaz palić ognisko na terenie sąsiedniego
    > państwa.

    Też. Tylko nie mam zielonego pojęcia, co to ma do rzeczy w naszym wypadku.

    > Na czym ta wina polega?

    Skoro tam całe tabuny biegały i nikt do nikogo strzelać nie chciał?

    --
    Robert Tomasik