  • 101. Data: 2020-06-17 20:59:53
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5eea596c$0$17365$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 17.06.2020 o 15:10, Olin pisze:

    >Nie wiadomo, czy kolejne osoby odwiedzały tych samych żołnierzy. To
    >raz.
    >po za tym wojsko na rozkazie stoi i nie może się kierować sugestiami
    >przechodniów - to dwa. Po trzecie - zauważ - że poprzednio
    >odwiedzających nikt nie ostrzeliwał, nie zabił, nie aresztował. Daje
    >podstawy sądzić, że trochę winy za zadymę ponosi ten, co ich
    >odwiedził z
    >aparatem. Chyba, że tam gdzieś są zakopane :-)

    A moze sporo winy ponosi jakas mundurowa aparatofobia ?

    Czy zolnierze racje mieli i wojskowego posterunku fotografowac nie
    mozna ? :-)

    J.

  • 102. Data: 2020-06-17 21:07:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.06.2020 o 20:59, J.F. pisze:

    > A moze sporo winy ponosi jakas mundurowa aparatofobia ?
    > Czy zolnierze racje mieli i wojskowego posterunku fotografować nie mozna
    > ? :-)

    Kiedyś był zakaz fotografowana posterunków granicznych. Wydaje mi się,
    ze przepisy się zmieniły wiele lat temu i zakazu nie ma. Ale trzeba by
    było zapytać samych żołnierzy, z czego ów zakaz wywiedli.

    --
    Robert Tomasik

  • 103. Data: 2020-06-17 21:14:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Kiedyś był zakaz fotografowana posterunków granicznych. Wydaje mi się,
    > ze przepisy się zmieniły wiele lat temu i zakazu nie ma. Ale trzeba by
    > było zapytać samych żołnierzy, z czego ów zakaz wywiedli.

    Na pewno jest zakaz fotografowania granicy z Rosją i Białorusią, i chyba
    analogicznie z Ukrainą. Nie ma takich zakazów na granicach
    wewnątrzunijnych. Nie znam żadnych aktualnych zakazów fotografowania
    czegokolwiek wojskowego.

    MJ

  • 104. Data: 2020-06-17 21:21:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >chyba analogicznie z Ukrainą. Nie ma takich zakazów na granicach
    >wewnątrzunijnych. Nie znam żadnych aktualnych zakazów fotografowania

    Za to jest zakaz fotografowania odprawy na lotnisku.

    J.

  • 105. Data: 2020-06-18 00:54:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 17.06.2020 o 21:21, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Za to jest zakaz fotografowania odprawy na lotnisku.

    Zakazy wewnątrz różnorakich obiektów to jest zupełnie inna para kaloszy.

    Ja miałem na myśli ewentualne zakazy na swobodnie dostępnym terenie na
    zewnątrz.

    MJ

  • 106. Data: 2020-06-18 01:03:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.06.2020 o 00:54, Michal Jankowski pisze:

    > Zakazy wewnątrz różnorakich obiektów to jest zupełnie inna para kaloszy.
    > Ja miałem na myśli ewentualne zakazy na swobodnie dostępnym terenie na
    > zewnątrz.

    Granica z Rosją, czy Bialorusią też poniekąd jest na zewnątrz i nie jest
    jakoś specjalnie niedostępna.

    --
    Robert Tomasik

  • 107. Data: 2020-06-18 11:40:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Jun 2020 19:57:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Że to nie ona była fotografowanym obiektem?

    Skąd wiesz, kto jest autorem zdjęcia i kiedy zostało wykonane?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 108. Data: 2020-06-18 11:47:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Jun 2020 19:56:59 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Żołnierze nie są jedynymi, których należałoby poinformować o granicy.

    Dziwnym trafem są jedynymi, którzy nie ogarniają jej przebiegu.
    Po co walić kosztowne tablice na wewnętrznej granicy strefy Schengen? COVID
    minie a one będą rdzewieć.

    > po za tym wojsko na rozkazie stoi i nie może się kierować sugestiami
    > przechodniów - to dwa.

    Wątpię, żeby mieli rozkaz palić ognisko na terenie sąsiedniego państwa.

    > Daje to
    > podstawy sądzić, że trochę winy za zadymę ponosi ten, co ich odwiedził z
    > aparatem.

    Na czym ta wina polega?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 109. Data: 2020-06-18 11:49:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Skąd wiesz, kto jest autorem zdjęcia i kiedy zostało wykonane?

    Co by nie mowic, to widac na zdjeciu jakies umundurowane osoby po
    czeskiej stronie i jakby jakąs blokade na drodze.
    Co chyba nie jest stanem normalnym.

    J.

  • 110. Data: 2020-06-18 11:49:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Jun 2020 20:59:53 +0200, J.F. napisał(a):

    > Czy zolnierze racje mieli i wojskowego posterunku fotografowac nie
    > mozna ? :-)

    Facet chciał fotografować tynk w kapliczce, ale ramboidalni go przegonili,
    bo przecie cywilbanda nie będzie chodzić, gdzie chce.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl