  • Data: 2008-09-10 09:21:52
    Temat: Zwrot zakupionego towaru - 10 dni
    Od: Cut <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kupiłem w sklepie internetowym pewną rzecz. Po kilku dniach
    stwierdziłem, że nie sprawdza się to tak dobrze jak reklamowano.
    Postanowiłem odesłać towar (w nienaruszanym stanie) i zażądać zwrotu
    pieniędzy. Powiadomiłem o tym sprzedawcę. Odesłałem towar, a 9 dnia od
    złożenia zamówienia wysłałem listem poleconym informację o odstąpieniu
    od umowy. Teraz zaczęły się schody. Ja towar otrzymałem w lekko
    uszkodzonym, nieoryginalnym pudełku. Z racji, że na pudełku nie było
    żadnych napisów, to pudełko w rogu dość małym napisem oznaczyłem. Dziś
    sprzedawca oznajmił, że nie odda mi pieniędzy, bo pudełko jest
    uszkodzone i trochę popisane. Jak mogę dochodzić swoich praw? Zaznaczam,
    że ja otrzymałem kurierem uszkodzone, nieoryginalne pudełko

    Pozdrawiam
    Wojtek