eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie › Zwrot towaru w sklepie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "ARO1979" <a...@o...niematego.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot towaru w sklepie
    Date: Fri, 28 Jul 2006 10:01:34 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 7
    Message-ID: <eacg9f$pb7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bhx74.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1154073711 25959 83.28.113.74 (28 Jul 2006 08:01:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Jul 2006 08:01:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:403151
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Siostra kupiła na targu ciuszek/ubranko. Dostała paragon. Po dwóch dniach
    postanowiła oddać towar bo coś jej nie pasuje. Towar ani nie jest uszkodzony
    ani nic ot takie zachcianki siostry. Sprzedawca nie chce przyjąć towaru. Co
    w takiej sytuacji zrobić? Czy sprzedawca musi przyjąć towar?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1