eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru a działalność gospodarcza › Zwrot towaru a działalność gospodarcza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "klaudia " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot towaru a działalność gospodarcza
    Date: Fri, 4 Jan 2008 18:26:36 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <flltor$4oe$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host227.elsnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1199471196 4878 172.20.26.241 (4 Jan 2008 18:26:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Jan 2008 18:26:36 +0000 (UTC)
    X-User: klg777
    X-Forwarded-For: 172.20.6.62
    X-Remote-IP: host227.elsnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:508130
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, mam taki problem - prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą,
    kupiłam w sklepie internetowym laptopa. Wczoraj dostałam go kurierem i
    zaczęłam sprawdzać. Przy okazji zainstalowałam nowy system operacyjny Ubuntu..
    No i cóż, po sprawdzeniu laptopa okazało się że nie spełnia on wszystkich
    oczekiwań np. nie działają niektóre klawisze, lub ciężko wyjmują się kable z
    wtyczek laptopa. Dodatkowo kupując laptopa , zakupiłam też jako system
    operacyjny Windows Vista. Niestety był on wgrany na laptopa a nie dostałam
    żadnej płytki.. Vista była na ukrytej partycji - podobno. Po zainstalowaniu
    Ubuntu okazało się że takiej partycji ukrytej z Vistą nie ma. Tym sposobem nie
    mam oryginalnej wersji Windowsa. No i w tym momencie chciałam zwrócić laptopa
    lub wymienić na inny model, lecz w sklepie twierdzą że nie mam do tego prawa,
    bo wystawili mi fakturę na działalność gosp. więc prawo zwrotu w ciągu 10 dni
    mi nie przysługuje. Co mam teraz zrobić? Laptop kosztował prawie 4 tys, a
    praktycznie nie za bardzo da się z niego korzystać. Sklep mi każe się
    bezpośrednio do serwisu producenta zwrócić. Ale ja jak na razie dostałam
    niesprawny sprzęt ze sklepu i chcę go reklamować w sklepie. Proszę o radę.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1