  • Data: 2008-01-04 22:01:31
    Temat: Re: Zwrot towaru a działalność gospodarcza
    Od: darw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A że ja windowsa i tak nie używam, to wrzuciłam Ubuntu. No ale płytki
    > jako takiej z Vistą nie dostałam.

    Dwie kwestie:
    - jeśli i tak nie używasz... - to po co dopłacać a nie wziąć taniej
    bez Windowsa?
    - a kupowałaś płytkę z Vista? Czy kupowałaś notebooka wraz z licencja?

    A teraz z ciekawostek - jaka pojemność dysku była podana przez
    sprzedawce, a jaka była dostępna przez to, ze część była zajęta przez
    ukryta partycje - zawsze to powód do reklamacji 'Notebook niezgodny z
    oferta - miało być 80GB, a jest tylko 75GB' ;-)