  • 1. Data: 2012-05-26 23:13:15
    Temat: Zwrot listu poleconego
    Od: "Zetka" <Z...@n...pl>

    Czy coś się zmieniło w sprawie doręczania
    listów poleconych?
    Jeszcze niedawno temu było tak, że jeśli
    adresat nie odebrał listu poleconego, to był
    on zwracany nadawcy, który musiał opłacić
    jego zwrot.
    Czy teraz już tak nie jest?

    Pozdrawiam
    Zetka

  • 2. Data: 2012-05-27 02:16:00
    Temat: Re: Zwrot listu poleconego
    Od: air force one <a...@n...pl>

    W dniu 2012-05-26 23:13, Zetka pisze:
> [...]
    > Jeszcze niedawno temu było tak, że jeśli
    > adresat nie odebrał listu poleconego, to był
    > on zwracany nadawcy, który musiał opłacić

    Tak samo!

  • 3. Data: 2012-05-27 12:12:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Zetka" <Z...@n...pl>

> [...]
    > Jeszcze niedawno temu było tak, że jeśli
    > adresat nie odebrał listu poleconego, to był
    > on zwracany nadawcy, który musiał opłacić

    Zwrot wymaga opłaty jak się zdecydujesz na jego odbiór

  • 4. Data: 2012-05-27 21:36:33
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-27 12:12, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Zetka" <Z...@n...pl>

    > Zwrot wymaga opłaty jak się zdecydujesz na jego odbiór
    A ja mam na to taki oto sposób. Mieszkam pod adresem X, gdzie mam
    czasowy meldunek, a moi rodzice mieszkają pod adresem Y, gdzie ja mam
    stałe zameldowanie. X i Y są w dwóch rożnych miejscowościach oddalonych
    od siebie o ok. 300 km. Jak wysyłam coś do rodziców Pocztą Polską to
    wpisuję adresat adres X i nadawca adres X :P

    Ciekawe jak to kiedyś potraktuje Poczta Polska w przypadku gdy rodzice
    nie odbiorą.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 5. Data: 2012-05-27 21:46:56
    Od: "Zetka" <Z...@n...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Napisałam o tej opłacie za zwrot żeby opisać
    procedurę, ale nie chodzi mi o to żeby nie płacić
    przy odbiorze.
    Po wysłaniu listu dowiedziałam się, że adresat
    się wyprowadził i na pewno go nie odebrał.
    List powinien wrócić, a tak się nie stało.
    Stąd moje pytanie o zmianę przepisów,

    Pozdrawiam
    Zetka

  • 6. Data: 2012-05-27 22:14:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-05-27 21:36:33 +0200, Czeslawek <c...@g...pl> said:

    > Mieszkam pod adresem X,
    > moi rodzice mieszkają pod adresem Y
    > Jak wysyłam coś do rodziców Pocztą Polską to wpisuję adresat adres X

    czyli do siebie

    > Ciekawe jak to kiedyś potraktuje Poczta Polska

    Pewnie nie wpadną na to, by dostarczyć to do Y.

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2012-05-27 22:22:04
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    Użytkownik "Zetka" <Z...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy odbiorze.
    > Po wysłaniu listu dowiedziałam się, że adresat
    > się wyprowadził i na pewno go nie odebrał.

    Proponuję złożyć reklamację, że adresat nie odebral listu. wtedy wyjaśni się
    co z tym listem się okazalo. Może być tak, że jednak list zostal odebrany.
    Ja tak zrobiłam, gdy sprzedawca z Allegro twierdził, że nie otrzymal mojej
    reklamacji. Po uzyskaniu pisma z PP inaczej śpiewał ;) Bo wyszło na jaw, że
    list odebrał i to niemal natychmiast po wysłaniu, a nie jak twierdził po
    tygodniu.
    Prcedura reklamacyjna jest oczywiście bezpłatna

    Justyna Vicky S.

  • 8. Data: 2012-05-27 22:52:01
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-27 22:14, Bydlę pisze:

    > czyli do siebie

    > Pewnie nie wpadną na to, by dostarczyć to do Y.

    Wynika że z matematyki już jestem cienki :(

    oczywiście wysyłam na adres Y i nadawcę wpisuję adres Y :)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 9. Data: 2012-05-27 23:03:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-27 22:52, Czeslawek pisze:

    > Wynika że z matematyki już jestem cienki :(
    >
    > oczywiście wysyłam na adres Y i nadawcę wpisuję adres Y :)

    No i co w tym dziwnego?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2012-05-27 23:17:17
    Od: "Ula" <a...@f...pl>

    Użytkownik "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>
    napisał w wiadomości news:jpu2dc$nl2$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > po tygodniu.
    > Prcedura reklamacyjna jest oczywiście bezpłatna

    A gdyby tak skorzystać ze strony sledzenia przesyłek??
    poczta-polska.pl/sledzenie

    pzdr.
    Ula