eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot listu poleconego › Re: Zwrot listu poleconego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot listu poleconego
    Date: Sun, 27 May 2012 22:22:04 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <jpu2dc$nl2$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4fc1475c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <jpsurg$59t$1@mx1.internetia.pl> <jptvo1$g99$1@inews.gazeta.pl>
    <4fc284b0$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.110.200.149
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338150124 24226 79.110.200.149 (27 May 2012 20:22:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 May 2012 20:22:04 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: vickys81
    X-Antivirus: avast! (VPS 120527-0, 2012-05-27), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704265
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Zetka" <Z...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4fc284b0$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>> Czy coś się zmieniło w sprawie doręczania
    >>>> listów poleconych?
    >>>> Jeszcze niedawno temu było tak, że jeśli
    >>>> adresat nie odebrał listu poleconego, to był
    >>>> on zwracany nadawcy, który musiał opłacić
    >>>> jego zwrot.
    > Dziękuję za odpowiedzi.
    > Napisałam o tej opłacie za zwrot żeby opisać
    > procedurę, ale nie chodzi mi o to żeby nie płacić
    > przy odbiorze.
    > Po wysłaniu listu dowiedziałam się, że adresat
    > się wyprowadził i na pewno go nie odebrał.
    > List powinien wrócić, a tak się nie stało.
    > Stąd moje pytanie o zmianę przepisów,
    >

    Proponuję złożyć reklamację, że adresat nie odebral listu. wtedy wyjaśni się
    co z tym listem się okazalo. Może być tak, że jednak list zostal odebrany.
    Ja tak zrobiłam, gdy sprzedawca z Allegro twierdził, że nie otrzymal mojej
    reklamacji. Po uzyskaniu pisma z PP inaczej śpiewał ;) Bo wyszło na jaw, że
    list odebrał i to niemal natychmiast po wysłaniu, a nie jak twierdził po
    tygodniu.
    Prcedura reklamacyjna jest oczywiście bezpłatna

    Pozdrawiam

    --
    Justyna Vicky S.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1