  • 1. Data: 2009-12-20 16:36:07
    Temat: Re: Palenie w windzie
    Od: BK <b...@g...com>

    On 20 Gru, 17:17, MacAaron <rzoockxz@spamowi_nie.gmail.com> wrote:
    > Czy s jakie og lne przepisy reguluj ce palenie papieros w w windach i na
    > klatkach schodowych budynk w mieszkalnych? A je li nie ma, to czy
    > w a ciciel budynku mo e sam wprowadzi taki zakaz i jako go skutecznie
    > egzekwowa ?
    >
    > Pozdrawiam
    > MacAaron

    Wlasciciel budynku moze zakazac palenia na jego terenie i moze
    probowac go egzekwowac, chociaz cieko mi sobie wyobrazic 100%
    skuteczna egzekucje. Jasne np. w przypadku kiedy takim budynkiem jest
    zaklad pracy czy szkola to wlasciciel budynku ma dodatkowe uprawnienia
    wobec uczniow czy pracownikow. Ale np. w budynku mieszkalnym jak ktos
    sobie wejdzie na klatke zapalic to bedzie ciezko.