  • 1. Data: 2009-12-20 14:30:13
    Temat: Mieszkanie wojskowe po rozwodzie
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Witam
    Mam takie pytanie i nie bardzo wiem jak to ugryzc. Wpisywalem w google slowa
    "mieszkanie wojskowe po rozwodzie", znalazlem ustawe o zakwaterowaniu sil
    zbrojnych, rozkwaterowanie etc.
    Sprawa jest taka: wojskowe mieszkanie, nie wykupione, malzonek od 2010
    odchodzi na emeryture, malzenstwo swiezo po rozwodzie.
    Komu przysluguje prawo do lokalu - dwom osobom, czy tylko wojskowemu. Czy
    ex-malzonce przysluguje lokal inny (rozkwaterowanie) - ponoc to rzadkie
    przypadki.
    Dziekuje z gory za pomoc.

    ra9om1ak

  • 2. Data: 2009-12-20 14:42:48
    Temat: Re: Mieszkanie wojskowe po rozwodzie
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    ra9om1ak pisze:
> [...]
    > Komu przysluguje prawo do lokalu - dwom osobom, czy tylko wojskowemu. Czy
    > ex-malzonce przysluguje lokal inny (rozkwaterowanie) - ponoc to rzadkie

    Wojsko jest bardzo przychylne ex-małżonkom. Ex-małżonka zostaje, a
    wojskowy się wyprowadza (gdzie to już nikogo nie obchodzi).

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-12-20 14:56:35
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Wojsko jest bardzo przychylne ex-małżonkom. Ex-małżonka zostaje, a
    > wojskowy się wyprowadza (gdzie to już nikogo nie obchodzi).

    Super, ale czy ta "przychylnosc" ma odzwierciedlenie w tejze ustawie ?

    ra9om1ak

  • 4. Data: 2009-12-20 15:07:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    ra9om1ak pisze:

    > Super, ale czy ta "przychylnosc" ma odzwierciedlenie w tejze ustawie ?

    Nie czytałam ustawy. Wojsko ma też na względzie dziecko, jeżeli byli
    małzonkowie je mają.

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-12-20 15:12:12
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    > Nie czytałam ustawy. Wojsko ma też na względzie dziecko, jeżeli byli
    > małzonkowie je mają.

    Lubie dzieci, ale szukam literalnie przepisu, konkretnego artykułu. Moje
    lubienie nie ma nic do rzeczy...a wzgledy wojska...pomine milczeniem.

    ra9om1ak

  • 6. Data: 2009-12-20 15:26:36
    Od: "Condor" <C...@i...pl>

    Odpowiedzi na swoje pytanie szukaj na stronie Woskjkowej Agencji
    Mieszkaniowej tutaj: https://www.wam.net.pl/pytania_i_odpowiedzi/
    Na podanej stronie jest też link do FORUM WAM. Tutaj na pewno znajdziesz
    odpowiedź na swój problem.

  • 7. Data: 2009-12-20 21:22:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ra9om1ak wrote:
    > U?ytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Super, ale czy ta "przychylnosc" ma odzwierciedlenie w tejze ustawie ?

    Animka to nasza łajza grupowa. Wszystko wie odwrotnie.
    Radzę poczekać na rady innych, chociaż nie sądzę, że tu był ktoś w
    stanie ci odpowiedzieć.

  • 8. Data: 2009-12-21 15:22:31
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    ra9om1ak pisze:
> [...]
    > Komu przysluguje prawo do lokalu - dwom osobom, czy tylko wojskowemu. Czy
    > ex-malzonce przysluguje lokal inny (rozkwaterowanie) - ponoc to rzadkie

    Wyobraź sobie, że wynajmujesz siostrzeńcowi i jago żonie mieszkanie.
    Siostrzeniec się rozwodzi. Dasz darowiznę w postaci mieszkania eks-żonie
    siostrzeńca?
    Wojsko czasami pozwala zostać żołnierzom w zajmowanych przez nich
    mieszkaniach ale w większości mundurowi dostają "wyprawkę". W zależności
    od regionu i przyszłego zajęcia jedno lub drugie rozwiązanie może być
    korzystne dla byłego żołnierza.
    Według moich obserwacji eks-żonie wojskowe mieszkanie się nie należy, co
    innego wdowie po emerycie który miał przydzielone dożywotnio mieszkanie :-D
    Więcej szczegółów uzyskasz w WAM, lecz nie licz na życzliwość :-P

    Pozdrawiam
    Darek

  • 9. Data: 2009-12-21 19:29:39
    Od: "Napletec" <N...@p...com>

    > Animka to nasza łajza grupowa. Wszystko wie odwrotnie.

    znana także jako kolina

    Marian

  • 10. Data: 2009-12-21 19:33:36
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Na wojskowym i policyjnym forum masz RadcęWP. Do niego napisz.
    Zna przepisy obowiązujące w służbach mundurowych więc udzieli Ci
    rzeczowej odpowiedzi.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com