  • 11. Data: 2006-01-17 12:31:32
    Temat: Re: Zwolnienie nauczyciela (nagranie wideo)
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > jak nauczyciel/ka podeszła i szarpnęła za ucho nawet. Ale to pokolenie
    > posiada szacunek dla ludzi i otoczenia.
    > Obecnie to tylko gnojarstwo w kapturach na głowach wystające przed
    > klatkami
    > schodowymi i z komórkami w rękach czeka co by komu zakosić, wpieprzyć, a w
    > szkole by dokopać nielubianemu belfrowi i 'skorzystać z niebieskiego
    > telefonu'.
    >

    > Ja pie...le. Gnojom się wydaje że są nietykalni, śmieją się nauczycielowi
    > nos, wsadzają kosze na śmieci na głowę - a ty pitolisz o 'ataku'.

    od tego jest policja, kazdy normalny nauczyciel zatrzymal by dzieciaka i
    zdzwonil na policje, wowczas szybko by sie szacunku nauczono.
    Na samowolke nikomu nie wlno pozolic.

    P.

  • 12. Data: 2006-01-17 12:52:37
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Tue, 17 Jan 2006 13:19:06 +0100, Herbi napisał(a):

    > Zaatakowania?
    > Podniesienie gnojka za pomocą uchwycenia ramienia?

    A jaka to grupa? Etyka, moralność, czy coś w tym stylu? Nie, to grupa o
    prawie. i odpowiedź tego aspektu dotyczyła.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 13. Data: 2006-01-17 13:36:25
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Ciekawie się zrobi, kiedy ta grupa wiekowa wejdzie w wiek aktywności
    zawodowej - współczuję pracodawcom, współpracownikom i innym osobom, które
    będą w jakichkolwiek relacjach z tym wynaturzonym pokoleniem. No, a my, jako
    wtedy już młodsi czy starsi emeryci to będziemy wogóle mieli przechlapane.
    Graszka

  • 14. Data: 2006-01-17 13:42:44
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > A jaka to grupa? Etyka, moralność, czy coś w tym stylu? Nie, to grupa o
    > prawie. i odpowiedź tego aspektu dotyczyła.

    A to fakt, nie miał prawa według prawa ;) ale w moich czasach nikomu by do
    głowy nie przyszło się na nauczyciela poskarżyć bo zaraz by były pytania: a
    za co dostałeś po łapach od nauczyciela? i kolejny wp... od rodziców. No i
    człowiek jakoś miał szacuneczek do nauczycieli a teraz? ehhh... no ale fakt
    to NTG na takie dyskusj\e.
    Pozdrofki
    Grzesiex

  • 15. Data: 2006-01-17 14:07:27
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > będą w jakichkolwiek relacjach z tym wynaturzonym pokoleniem. No, a my,
    > jako wtedy już młodsi czy starsi emeryci to będziemy wogóle mieli

    Nic no... trzeba bedzie sie zaopatrzyc w bron i odpowiednia ilosc amunicji.
    Najbardziej martwi mnie, czy nie zostanie przekroczona "masa krytyczna
    ziomalstwa". Wowczas caly rynek musialby sie przestroic na "ziomali" i ich
    potrzeby, a co za tym idzie calym naszym zyciem zaczelaby rzadzic zasada
    "ziomalus gratia ziomalis"... I niech ktos wtedy odwazy sie powiedziec
    "dziennikarze musza mowic poprawna polszczyzna"... pierwsze jaskolki juz
    widac.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 16. Data: 2006-01-17 15:34:00
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Kiedys to bylo mozliwe. tera uczniowie maja swoje sposoby na
    udokumentowanie.
    ja dziwie ze belfer mogl podniesc reke na ucznie - za kogo on sie ma.
    Jestem za tym ze go zwolnili i jesazce powinien poniesc kare dodatkowa
    pzdr
    scorpio

  • 17. Data: 2006-01-17 15:38:33
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Ty nienormalny gnojku zwalasz na nauczycieli, a kto kurde ich splodzil -
    nauczyciel ???
    Nauczyciel ma ich uczyc i wychowywac a jak frajer nie akceptuje tego to
    niech zostanie dresiarzem - i od tego jest policja.
    W pierdol niech policja daje rodzicom niech za to odpowiadaja - albo niech
    ich dzieci im w pierdol daja
    pzdr
    scorpio

  • 18. Data: 2006-01-17 19:00:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Herbi napisał(a):

> [...]
    > Kiedy ty kończyłeś szkołę? W moich czasach niczym nadzwyczajnym nie było
    > jak nauczyciel/ka podeszła i szarpnęła za ucho nawet. Ale to pokolenie

    Jak juz schodzmy na taki temat, to moje zdanie jest takie, ze na
    szacunek sobie trzeba zasluzyc.
    I bez problemu _dobry_ nauczyciel moze to zrobic z klasa - z zachowaniem
    szacunku do siebie i do uczniow.

    Natomiast miernota ktora soba nic nie reprezentuje, pewnie musi bic zeby
    zachowac jakis tam autorytet.

    I nie kazdy sie do tej (trudnej i odpowiedzialnej) pracy nadaje. Zarowno
    ten ktoremu uczniowie zakladali kubel na glowe, jak i ten ktory "musi"
    szarpac sie z uczniami na pewno do tej pracy sie nie nadaja.

    I zdrowy system edukacji powinien umozliwic i wymusic pozbywanie sie
    ludzi ktorzy nie potrafia wykonywac swojej pracy nauczyciela. Szkoda ze
    u nas nie przywiazuje sie do tego wagi, bo akurat zawod nauczyciela jest
    jednym z najwazniejszych, najtrudniejszych i najbardziej
    odpowiedzialnych zawodow, bo czesto rzutuje na reszte zycia czlowieka.

    > Ja pie...le. Gnojom się wydaje że są nietykalni, śmieją się nauczycielowi w
    > nos, wsadzają kosze na śmieci na głowę - a ty pitolisz o 'ataku'.

    W mojej szkole jakos nikt nikomu kublow na glowe nie zakladal.
    Kazdy naucziciel ktory by tknal ucznia wylecial by stamtad z hukiem, tak
    samo jak kazdy uczen ktory by tknal nauczyciela.

    > Dyrektorka postąpiła jak głupia ci.....a i tyle - boi się o swoja posadkę.

    Postapila slusznie.
    To ze nauczysiel _musial_ uzyc sily swiadczy o tym, ze nie dal rady. Ze
    zadanie do przeoslo i ze nie potrafil sobie dac z nim rady. Pracownikow
    ktorzy nie daja sobie rady z posatwionymi zadaniami sie zwalnia.

    > Lekarze, inne grupy zawodowe swoje środowisko kryją, bronią - a pewne grupy
    > zawodowe wzajemnie by sobie oczy wykoli.

    I rozumiem, ze np. swiadczenie nieprawdy w obronie kolegu, uwazasz za
    chwalebne?

  • 19. Data: 2006-01-17 19:07:16
    Od: zalegalizować wolny \(c\)handel <N...@g...pl>

> [...]
    on sie ma.
    > Jestem za tym ze go zwolnili i jesazce powinien poniesc

    trochę głupio, że po takim tekście nie podałeś swoich
    preferencji politycznych, zainteresowań religijnych i co
    najważniejsze średnich z liceum i skumulowanej ze studiów...

  • 20. Data: 2006-01-17 19:24:54
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqio32$5ld$1@inews.gazeta.pl...

    > od tego jest policja, kazdy normalny nauczyciel zatrzymal by dzieciaka
    > zdzwonil na policje, wowczas szybko by sie szacunku nauczono.
    > Na samowolke nikomu nie wlno pozolic.

    wiesz jak piecze reka po linijce na sztorc?
    wiesz jak sie chce latac, gdy ktos ciagnie za baczki (pejsy)?
    tak by zareagowal normalny nauczyciel w normalnych czasach.
    dzis nie wolno wyrzucic za drzwi, bo...
    dzis nie wolno posadzic w oslej lawce, bo...
    dzis nie wolno postawic do kata, bo...
    czyzbys proponowal wprowadzenie etatu dla policjanta w kazdej szkole?

    --
    pozdro
    ape