  • 21. Data: 2006-03-18 23:10:48
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie, kontrola z zakladu pracy
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Jotte* wypowiedziała te
    słowa:

    > Pomoc w 2 wygranych sprawach w tej materii to mizerne doświadczenie,
    > ale i nie zerowe. A jak u Ciebie?

    Większe. Na tyle większe, że mogę przewidzeć dość dokładnie co zrobi sąd
    w takiej sytuacji.

    > Na jakim zwolnieniu - leżącym czy nie? I jakie zajęcia? I jak się dali
    > skontrolować, głupi byli czy co?

    Przecież to nie gestapo, a ludzie naprawdę potrafią cuda robić. Remont w
    środku grypy, wypad na Mazury itd. to skrajne przypadki.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 22. Data: 2006-03-18 23:11:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Jotte* wypowiedziała te
    słowa:

    > Udowodnij, że nie.

    Co mam udowodnić? Że chory pracownik nie może zajmować się eksploracją
    meksykańskich jaskiń?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 23. Data: 2006-03-18 23:38:51
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:2989423.zbq2LxpzA7@olgierd.org Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > Większe. Na tyle większe, że mogę przewidzeć dość dokładnie co zrobi sąd
    > w takiej sytuacji.
    Uwielbiam takie teksty. Wiem co zrobi sąd!
    I oto sąd stał się w zasadzie niepotrzebny, bo przecież Olgierd wie co on
    zrobi. No to po co postępowanie - Olgierd powie jak orzec.

    > Przecież to nie gestapo, a ludzie naprawdę potrafią cuda robić. Remont w
    > środku grypy, wypad na Mazury itd. to skrajne przypadki.
    Co Ty opowiadasz, weź przestań, bądźże realistą. Jak kontrola pracodawcy czy
    ZUSu może stwierdzić, że ktoś mając grypę robi _osobiście_ remont we własnym
    mieszkaniu??? Nie można chorować w mieszkaniu gdzie odbywa sie remont? A kto
    im w ogóle drzwi otworzy i wpuści?
    Nie no, dla mnie to już EOT.

    Jotte

  • 24. Data: 2006-03-18 23:39:14
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:5843803.pSOSnmZtLj@olgierd.org Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > Co mam udowodnić? Że chory pracownik nie może zajmować się eksploracją
    > meksykańskich jaskiń?
    Stary, qrdę, nie mam zdrowia ani ochoty na takie gadki - a weź se udowodnij
    cokolwiek.

    Jotte

  • 25. Data: 2006-03-18 23:39:29
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:1184404.NiFUgfiUYr@olgierd.org Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > Zapukać do drzwi też nie może?
    No, bądź poważny.

    > Czyli wycieczka na Kilimandżaro wchodzi w rachubę? Albo remont
    > mieszkania?
    Oczywiście. A czemu nie?

    Jotte

  • 26. Data: 2006-03-18 23:54:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

> [...]

    > I oto sąd stał się w zasadzie niepotrzebny, bo przecież Olgierd wie co
    > on zrobi. No to po co postępowanie - Olgierd powie jak orzec.

    Popatrz, uważasz, że Twoje raptem dwie sprawy pozwalają *Tobie*
    powiedzieć jakie będzie rozstrzygnięcie?

    > Co Ty opowiadasz, weź przestań, bądźże realistą. Jak kontrola
    > pracodawcy czy ZUSu może stwierdzić, że ktoś mając grypę robi
    > _osobiście_ remont we własnym mieszkaniu???

    Normalnie, podobnie jak się sprawdza różne inne rzeczy. To takie trudne,
    uważasz?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 27. Data: 2006-03-18 23:56:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Jotte* wypowiedziała te
    słowa:

    > No, bądź poważny.

    No właśnie, bądź poważny. Zastanów się co piszesz bo na dziś widzę
    tupiące nóżką chłopię.

    > Oczywiście. A czemu nie?

    Albowiem 1) powoduje to utratę prawa do zasiłku chorobowego 2) może być
    przyczyną rozwiązania stosunku pracy bez zachowania okresu
    wypowiedzenia.
    Wystarczy?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 28. Data: 2006-03-18 23:57:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Jotte* wypowiedziała te
    słowa:

    > Stary, qrdę, nie mam zdrowia ani ochoty na takie gadki - a weź se
    > udowodnij cokolwiek.

    Niniejszym udowodniłem, że jak brak Ci argumentów i rzeczowej *wiedzy* -
    to zaczynasz nadrabiać gardłowaniem.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 29. Data: 2006-03-19 00:05:40
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:10794284.tfQhMufeRE@olgierd.org Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > Popatrz, uważasz, że Twoje raptem dwie sprawy pozwalają *Tobie*
    > powiedzieć jakie będzie rozstrzygnięcie?
    Nie, ja w żadnym momencie nie twierdziłem, że wiem jaki byłby wyrok sądu
    gdyby doszło do sprawy.

    > Normalnie, podobnie jak się sprawdza różne inne rzeczy. To takie trudne,
    > uważasz?
    Masz wątpliwości?
    Proponuje małą zabawę: Ty będziesz pracodawcą, a ja pracownikiem, który
    korzysta ze zwolnienia. Jedyne co masz, to mój adres zameldowania. Sprawdź
    mnie, pracodaFco.

    Jotte

  • 30. Data: 2006-03-19 00:05:58
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:1188286.LrYMQ0D5vU@olgierd.org Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > No właśnie, bądź poważny. Zastanów się co piszesz bo na dziś widzę
    > tupiące nóżką chłopię.
    Eee tam. Przecież mówię - bądź poważny, jasne, że może.

    > Albowiem 1) powoduje to utratę prawa do zasiłku chorobowego 2) może być
    > przyczyną rozwiązania stosunku pracy bez zachowania okresu
    > wypowiedzenia.
    > Wystarczy?
    Nie. O tej wycieczce trzeba się 1) dowiedzieć i 2) udowodnić.
    Hint: wiedzieć != móc udowodnić.

    Jotte